معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

سند تحول بنیادین، یک ریل معتبر است

کاشمر (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت امروزه سند تحول بنیادین یک ریل بسیار معتبر است. آموزش و پرورش بر این اساس به سرمنزل خودش خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۲۸۰۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین، یک ریل معتبر است

محمود رضایی در این مراسم گفت: آموزش و پرورش مفتخر به اسناد بالا دستی از جمله سند تحول بنیادین است که یک درس ملی است. امروزه سند تحول بنیادین یک ریل بسیار معتبر است، آموزش و پرورش بر این اساس به سرمنزل مقصود خودش خواهد رسید.

وی بیان کرد: در این سند دانش آموز و معلم انقلابی مدنظر است و بیانیه گام دوم اسلامی مرکز ثِقل و توجه به جوانان امروزی است که سکاندار مسئولیت کشور خواهند بود و ما در آموزش و پرورش سه رسالت مهم داریم که چهل سال گذشته انقلاب بایستی برای دانش آموزان امروزه تبیین شود و در تربیت تراز جمهوری اسلامی دانش آموزی با ویژگی های مومن، جهادی، پژوهشگر و... در برنامه داشته باشیم.

وی افزود: تراز هیچ کشوری از سطح آموزش و پرورش خودش بالاتر نخواهد رفت، اگر قرار بر این باشد که ما جامعه عزتمندی داشته باشیم بایستی معلم عزت مدار داشته باشیم تا دانش آموزی عزتمند تربیت کند که دانش آموزان بتوانند یک جامعه عزتمند تشکیل دهند.

ابراهیم قاسم پور، فرماندار شهرستان خلیل آباد نیز گفت: یکی از دغدغه های نظام تعلیم و تربیت در سراسر دنیا مقوله مهم کیفیت آموزش و پرورش بوده، چون سرمایه انسانی هر منطقه به عنوان یکی از کلیدی ترین و موثرترین بخش های یک جامعه است، زیرا در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و..... نقش آفرینی می کند.

وی عنوان کرد: در چنین نظامی که دارای نهاد اجتماعی و انسانی بسیار عظیم در پایداری سرمایه گذاری ملی برای جامعه واقع شده، بهره وری مفیدی دارد و اگر در این نظام غفلتی بزرگ صورت بگیرد جامعه دچار مشکلات چشم اندازی می شود که ضربات جبران ناپذیری بر بستر آن اجتماع حاکم می کند.

علیرضا برمکی سکاندار جدید مدیر آموزش و پرورش، خلیل آباد شد

همچنین با حکم مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، علیرضا برمکی، به عنوان رئیس آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد منصوب شد.

برمکی فرزند روستای دهنو خلیل آباد بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم تربیتی است، سابقه خدمت به عنوان معاون پرورشی هنرستان، معاون پرورشی و مشاور مدرسه شبانه روزی، معاون پرورشی قطب شهید مدرس، مدرس آموزش خانواده و تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر و پیام نور کاشمر را در کارنامه خود دارد.

پیش از این محمود روشندل، مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد را بر عهده داشته است که در پایان بخاطر زحمات چند ساله وی در آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد توسط معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و فرماندار شهرستان تقدیر به عمل آمد.

مراسم آئین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد با حضور محمود رضایی معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، ابراهیم قاسم پور فرماندار، ناهیدی امام جمعه، مسئولین ادارات و مدیران مدارس شهرستان در محل سالن کانون فرهنگی و تربیتی سلمان برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار : ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار