علی بهادری‌جهرمی*

روایت پیشرفت با یک شرکت دانش‌بنیان

کارهای به‌ظاهر نشدنی، با عزم و اراده شدنی می‌شود. ظرفیت‌های عظیم در داخل کشور، اگر با مدیریت صحیح به‌کار گرفته شود، نه تنها نیازهای خودمان را برطرف می‌کند، بلکه با صادرات گسترده می‌تواند نام و آوازه ایران را بیش از پیش در دنیا بگستراند. شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از همین ظرفیت‌های بزرگ است که آورده‌های فراوانی دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
روایت پیشرفت با یک شرکت دانش‌بنیان

«تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» روایت مدیریت یک جوان موفق است که در یک شرکت دانش‌بنیان از تولید برانکارد شروع کرد و حالا یکی از ۴ تولیدکننده دستگاه شتاب‌دهنده خطی در دنیاست. چالش‌پذیری و خسته‌نشدن از پیچ و خم‌های کاری جوانی که نه سرمایه چندانی داشته و نه اهل بده بستان‌های غیرمتعارف است، اما با پشتکار شرکت‌ش را به موفقیت رسانده، از جذابیت‌های خاص این کتاب است. مدیر جوان در این کتاب شرح می‌دهد چگونه کاری را که مدیران وقت دولتی و حتی نزدیکان تحقق‌ش را غیرممکن می‌دانسته‌اند، به بهترین وجه محقق کرده است.

کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» تعریف دلچسبی از موفقیت به دست می‌دهد. خواندن این کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای برای قشرهای مختلفی از اساتید دانشگاهی گرفته تا مدیران دولتی و صنعتی و حتی بچه‌های اردوهای جهادی درس‌آموز است. از نشر معارف که این کتاب خوب را در ‌نمایشگاه‌ کتاب به من معرفی کرد و هدیه داد، سپاسگزارم.

*سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار