پویش لباهنگ سلام فرمانده در شادگان برگزار خواهد شد

شادگان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان شادگان گفت پویش« لباهنگ سلام فرمانده »درکانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی شادگان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پویش لباهنگ سلام فرمانده در شادگان برگزار خواهد شد
عبدالرزاق آلبوبالد با اعلام این خبر به پانا افزود: به عشق رهبر پویش لباهنگ (سلام فرمانده )در کانون فرهنگی وتربیت شهید رجایی این شهرستان برگزار خواهیم کرد که این همایش طبق شرایط ذیل و با اطلاع رسانی و فراخوان علاقمندان به شرکت در این همایش پذیرش و اجرا خواهیم کرد.
وی در ادامه گفت: مخاطبین، دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی دوره اول و دوم و همچنین اجرای گروه دوستان و اجرای گروه خانوادگی(در اجرای خانوادگی محدودیت سنی وجود ندارد) است.
البویالد یادآور شد: قالب فیلم اجرای لباهنگ توسط دانش آموزان باید بصورت افقی باشد و در بازه زمانی از ۲۹ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد و طبق ضوابط محتوا با حجم کمتر از ۱۴ مگابایت ضبط و به شماره۰۹۳۹۵۰۵۱۳۱۱ از طریق پیام رسان شاد ارسال شود.
وی در پایان افزود مشخصات شرکت کننده در اسلاید جداگانه در _انتهای_ محتوا ذکر شود و فیلم اجرایی خود حتما بصورت افقی و با پوشش محلی دختران؛عبا و ترجیحا روسری یا شال سفید، پسران؛دشداشه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار