تجلیل از خیرین فرهنگی و حامیان طرح اکرام و ایتام کمیته امداد امام خمینی درخلخال

اردبیل (پانا) - در آیینی از شش حامی فرهنگی ایتام و اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) درخلخال تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خیرین فرهنگی و حامیان طرح اکرام و ایتام کمیته امداد امام خمینی درخلخال

به گزارش آموزش و پرورش خلخال، در این آیین رضا محمدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن قدردانی از کمیته امداد امام شهرستان به جهت تعامل و همکاری در برنامه های مشترک، خواستار ارتباط تنگاتنگ با اداره آموزش و پرورش منطقه در راستای محرومیت زدایی، کاهش فاصله طبقاتی، امورات مشترک فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده های بی بضاعت شد.

وی افزود : با توجه به دستورات دین مبین اسلام و تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور دستیابی به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ما هم در تلاش هستیم با تعامل و هماهنگی بیشتر مثل سنوات گذشته با کمیته امداد امام خمینی شهرستان ، قدمی در راستای حل مشکلات تربیتی و آموزشی دانش آموزان بی بضاعت برداریم تا استفاده حداکثری از ظرفیت و توانمندی‌های این دو نهاد را داشته باشیم.

غلامرضا مظلومی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال هم با بیان اینکه آموزش‌ و پرورش به‌عنوان یک نهاد فرهنگی و آموزشی بیشترین نقش را در کنار کمیته امداد امام (ره) در حمایت از محرومان و دانش‌آموزان دارد،گفت: ۷۰۳ دانش‌آموز در مدارس شهرستان خلخال تحت حمایت این نهاد حمایتی قرار دارند.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۸ میلیارد ریال کمک مالی نقدی از سوی حامیان به حساب ایتام و محسنین این منطقه واریز و همچنین ۸۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و تبلت برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت و استفاده از برنامه‌های شبکه آموزشی شاد توسط این کمیته خریداری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال خاطرنشان کرد: ۳۳۷ نفر ایتام و محسنین خلخال تحت حمایت هزار و ۲۳۳ نفر از حامیان قرار دارند که از این تعداد ۲۵۰ نفر حامی بومی ساکن این شهرستان و ۹۸۳ نفر نیز حامی غیربومی خارج از خلخال هستند.

مظلومی افزود: از مجموع ۳۳۷ نفر فرزندان تحت حمایت این شهرستان ۹۴ نفر یتیم و ۲۴۶ نفر نیز محسنین هستند.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از مدیر آموزش و پرورش و ۶ خیر فرهنگی حامی کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار