فعالیت 498 مهدکودک در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - سر پرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد هم‌اکنون 498 مهدکودک در شهرستان‌ها و مناطق استان فعالیت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 498 مهدکودک در خراسان جنوبی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی نژاد، پیش از ظهر امروز در هفتمین نشست کارگروه انتقال مهدهای کودک استان، اظهار کرد: از مجموع مهدکودک های فعال 314 مهد شهری، 64 باب اقماری و 120 مهدکودک نیز روستایی هستند.

وی بر نظارت مستمر بر فعالیت مهدهای کودک تأکید کرد و ادامه داد: هم اکنون بیش از 8 هزار و 400 نوآموز استان در کلاس های پیش دبستانی یک و 2 مشغول تحصیل هستند.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی از رشد 15 درصدی نوآموزان مهدهای کودک به دلیل کاهش بیماری کرونا در سال تحصیلی جدید خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر و همزمان با حضوری شدن کلاس های درس مدارس، مهدهای کودک استان نیز به صورت حضوری فعالیت می کنند.

رییس کارگروه انتقال مهدهای کودک استان با بیان این مطلب که شیوع و گسترش بیماری کرونا باعث کاهش جمعیت مهدهای کودک به ویژه دوره پیش دبستانی شده، عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده محتوای آموزشی مهدکودک ها از طریق معاونت آموزش ابتدایی به صورت بومی و استانی بازبینی و تهیه شده و می شود.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، خواستار مشارکت و حمایت همه دغدغه مندان عرصه تعلیم و تربیت در فرایند یاددهی و یادگیری نوآموزان این سامان شد و ابراز کرد: در این نشست با تمدید پروانه 6 مهد کودک موافقت؛ و پروانه فعالیت 2 مهدکودک نیز مستلزم اصلاح شناخت شد و مهدکودک نابغه کوچولوی بیرجند نیز فعالیت خود را از سر گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار