نوازی: آلومینیوم برای بردن استقلال به تهران آمده است

تهران (پانا) - مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت آلومینیوم برای بردن تیم فوتبال استقلال و کسب سه امتیاز به تهران آمده است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نوازی: آلومینیوم برای بردن استقلال به تهران آمده است

«محمد نوازی» مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دیدار با استقلال در هفته بیست‌و هشتم لیگ برتر ایران اظهار داشت: اول از همه به مجموعه باشگاه استقلال که توانستند سه هفته زودتر قهرمان لیگ برتر شوند تبریک بگویم، آنها شایسته کسب این عنوان با ارزش بودند.

وی افزود: با تمام نفرات به تهران آمده‌ایم تا مقابل استقلال نمایش خوبی را به اجرا بگذاریم، به دنبال این هستیم تا فوتبال قابل قبولی را در ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: آلومینیوم اراک می‌خواهد سه امتیاز کامل بازی را مقابل استقلال به دست آورده و برنده از زمین خارج شود.

نوازی تاکید کرد: اگر شانس فوتبالی با ما یار باشد می‌توانیم به برد برسیم و اگر شانس همراهمان نباشد همچون فینال جام حذفی دست خالی زمین را ترک می‌کنیم.

وی گفت: فردا استقلال و آلومینیوم اراک برای کسب فوتبال تماشاگر پسند پا به زمین خواهند گذاشت و هر تیمی که لیاقت داشته باشد زمین مسابقه را با برد ترک می‌کند.

فردا (پنجشنبه) در هفته بیست‌و هشتم لیگ برتر ایران تیم‌های استقلال و آلومینوم اراک ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی روبروی یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار