مسئول سازمان دانش‌آموزی نجف‌آباد:

سازمان دانش‌آموزی بستری جهت رشد استعدادها و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان است

اصفهان (پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان نجف آباد، سازمان دانش‌آموزی را بستری جهت رشد استعدادها و مهارت‌های اجتماعی و زندگی دانش‌آموزان توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بستری جهت رشد استعدادها و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان است

سعادت عبدالعظیم، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی شهرستات نجف آباد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد بزرگداشت تاسیس سازمان دانش آموزی، از مربیان تشکیلات تقدیر بعمل آورد.

وی در ادامه فعالیت های مربیان پیشتاز شهرستان در دوران آموزش های مجازی و حضوری را بسیار با شکوه و ارزشمند عنوان کرد.

عبدالعظیمی، نقش ارزشمند و چشمگیر مربیان پیشتاز در دوران پساکرونا را بسیار مهم و قابل توجه و برنامه ریزی جهت برطرف کردن آسیب های وارد شده بر دانش آموزان در سال های گذشته، ضروری و یکی از اهداف مهم سازمان در چشم انداز سال تحصیلی آینده برشمرد.

عبدالعظیمی حضور توانمند دانش آموزان شهرستان در تمام عرصه های فرهنگی و اجتماعی را بسیار قابل تقدیر عنوان کرد و در ادامه سازمان دانش آموزی را بستری جهت رشد استعدادها و مهارت های اجتماعی و زندگی دانش آموزان توصیف کرد.

وی با اشاره به مسئولیت های سنگینی که دانش آموزان اکنون در سنگر مدرسه و در آینده بعنوان مسئولین و جامعه گردانان میهن اسلامی مان بر عهده دارند، نقش دانش آموزان پیشتاز را در پیشبرد اهداف سازمان دانش آموزی چشم گیر و با اهمیت توصیف کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار