معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان از اولویت‌های مدیریت آموزش و پرورش است

شهرری (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در همایش رایگان درسی برای آمادگی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی خرداد پایه دوازدهم رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی در آموزشگاه عاشورا، جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان را از اولویت‌های مدیریت آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان از اولویت‌های مدیریت آموزش و پرورش است

مسعود عسگری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، گفت: شیوع بیماری کرونا مشکلات عدیده‌ای را در امر آموزش و پرورش دانش‌آموزان پدید آورد که موجب افت سطح یادگیری و به دنبال آن افت نمرات در امتحانات نهایی را در پی داشت.

او در ادامه بیان کرد: مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با بررسی‌های کارشناسی به منظور بهبود یادگیری و ارتقاءِ سطح قبولی و پیشگیری از افت نمرات دانش‌آموزان پایۀ دوازدهم درآزمون‌های نهایی خردادماه، برآن شده است که همایش درسی رایگان با تدریس دبیران برتر و کار آزمودۀ منطقه در سه رشتۀ علوم انسانی، تجربی و ریاضی برگزار کند.

عسگری بیان کرد: با رفع اشکالات و پاسخگویی به سؤالات، گامی مهم درجهت بهبود یادگیری این عزیزان برمی داریم و در این راه قدردان عزیزانی هستیم که ما را در این امرمهم یاری نمودند تا گامی کوچک در راستای ارتقاءِ علمی فرزندان این منطقه برداشته شود.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار