دانش‌آموز خبرنگار پانا:

خبرنگاری فقط یک حرفه یا فن نیست، خبرنگاری عشق است

اصفهان (پانا) - یک دانش‌آموز خبرنگار خبرگزاری پانا گفت او کسی بود که روابط عمومی بسیار پایینی داشت، اما بعد از ورود به رسانه و به‌خصوص شروع کار خبرنگاری از روابط عمومی بالایی برخوردار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری فقط یک حرفه یا فن نیست، خبرنگاری عشق است

سجاد رحمتی یکی از خبرنگاران پانا و فعال در عرصه خبری در گفت وگو با پانا بیان کرد: «بنده در دوره های مقدماتی و تخصصی فن بیان شرکت کردم و الان هم یکی از مدرسین فن بیان در شهرستان شهرضا هستم.»

وی افزود: «همچنین در دوره های خبرنگاری به خصوص دوره خبرنگاری خبرگزاری پانا شرکت کرد که در حال حاضر به عنوان مدرس خبرنگاری سازمان دانش آموزی شهرضا فعالیت می‌کند.»

رحمتی تاکید کرد: «خبرنگاری زندگی من را تغییر بسیاری داد، من کسی بودم که روابط عمومی بسیار پایینی داشتم اما بعد از ورود به رسانه و به خصوص شروع کار خبرنگاری از روابط عمومی بالایی برخوردار شدم. خبرنگاری فقط یک حرفه یا فن نیست، خبرنگاری عشق است و عشق می‌خواهد و قطعا این شغل را در آینده انتخاب خواهم کرد.»

وی تصریح کرد: «خبرگزاری پانا خیلی چیزها به من آموخت. یکی از آنها این بود که برای هر کاری تلاش کنم، هرگز تسلیم نشوم، بارها در تهیه خبر به در بسته خوردم، اما با توجه به آموزش های خبرگزاری پانا ادامه داده و موفق شدم. از همینجا از تمام دانش آموزان سرزمینم دعوت می‌کنم تا در خبرگزاری پانا فعالیت داشته باشند.»

دانش آموز خبرنگار: زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار