کارگاه توانمندسازی مشاوران با محوریت تحلیل رفتار TA در منطقه ۱۵ برگزار شد

تهران(پانا) - حل مشکلات احساسی و رفتاری افراد، تعلیم و تربیت، ارتباطات فردی و اجتماعی، مدیریت کسب و کار و… از جمله کارکردهای TA است که در توانمند سازی مشاوران مدارس، مورد توجه قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۸۰۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه توانمندسازی مشاوران با محوریت تحلیل رفتار TA در منطقه ۱۵ برگزار شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، کارگاه توانمندسازی مشاوران منطقه ١۵ با محوریت تحلیل رفتار TA و با حضور مطلب غفاری؛ مدیر آموزش وپرورش، حسین خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی ،حسن بهرامنی، مدرس دوره، سجاد هاشمی کارشناس مسئول مشاوره و مشاوران مدارس در سالن شورا برگزار شد.
دراین جلسه غفاری مدیر آموزش وپرورش منطقه ضمن خیرمقدم به مدعوین و گرامیداشت روز مشاور اظهار کرد: مشاوران در مدارس در ارائه خدمات مشاوره ای و کاهش آسیب های اجتماعی و روانی دانش آموزان می توانند نقش فعالی را ایفا کنند.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم درخصوص اهمیت انسان به سه بعد جسم، روح و بعد اجتماعی اظهار کرد: آموزه های دینی و مبانی دینی ما بارها به بحث سلامت اشاره کرده اند. سلامت روحی و روانی، یک انسان سالم را به جامعه تحویل میدهد و یک انسان سالم میتواند مثمر ثمر واقع شود و پایه های پیشرفت را در عرصه های مختلف بنیان گذرا باشد.
حسن بهرامنی مدرس کارگاه توانمندسازی با اشاره به کاربردهای فراوانTA اظهار کرد: حل مشکلات احساسی و رفتاری افراد، تعلیم و تربیت، ارتباطات فردی و اجتماعی، مدیریت کسب و کار و… از جمله کارکردهای TA است.
وی افزود: همه ی افرادی که در تلاش برای توسعه و پیشرفت فردی هستند می توانند از این تکنیک استفاده کنند. بهرامنی ادامه داد: تحلیل رفتار متقابل یک روش موثر برای بهبود ارتباط درون فردی و میان فردی است در نتیجه این تئوری مورد نیاز همه افرادی است که به ارتباطات بهتر می اندیشند.
شایان ذکر است: در این مراسم از ۴ نفر از مشاوران بازنشسته تقدیر به عمل آمد و به مناسبت روز مشاوره با اهدا گل، لوح سپاس از کلیه مشاوران تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار