معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استمرار حیات هر سازمانی به فعالیت روابط عمومی آن بستگی دارد

یاسوج (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد استمرار حیات هر سازمانی به فعالیت روابط عمومی آن بستگی دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
استمرار حیات هر سازمانی به فعالیت روابط عمومی آن بستگی دارد

سید جواد هاشمی مهر در نخستین گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خدمات دولت و مسئولان نیازمند اطلاع‌رسانی است و روابط عمومی‌ها در بیان خدمات دولت رسالت مهمی بر عهده دارند و نباید از امر اطلاع‌رسانی غافل نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه روابط عمومی یک هنر است، عنوان کرد: هرکسی توان پذیرش این مسئولیت را ندارد.

وی روابط عمومی را حلقه اتصال بین مدیر و مردم و پل ارتباط بین ارکان یک سازمان دانست و افزود: مهم‌ترین رسالت روابط عمومی، آگاه کردن مردم از فعالیت‌های سازمان است.
هاشمی مهر با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها القا کننده پیام به بطن جامعه به شمار می‌روند، تصریح کرد: به ویژه در خانواده بزرگ آموزش و پرورش انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی با شفاف‌سازی عملکرد سازمان را به جامعه هدف ارائه دهند .

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه مدیران و هر دولتی نیازمند عملکرد روابط عمومی برای انعکاس خدمات به مردم است، ابراز کرد: مجموعه روابط عمومی به عنوان یک نهاد فرهنگ‌ ساز رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی، بیان کرد: بدون شک عدم انعکاس خدمات در رسانه‌ها یک نقص است تا مردم بدانند که مدیران پشت میز نشین نیستند و میدانی برای رفع مشکلات ولی نعمتان خود گام برمی‌دارند.

معاون سیاسی استاندار، گفت: امید است با توجه به حضور مدیر جدید روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و عملکرد مطلوب وی در این مدت کوتاه شاهد پویایی بیشتری در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

وی، تاکید کرد: آموزش و پرورش پایه و اساس تربیت در یک جامعه است و همین امر رسالت این حوزه را بیشتر می‌کند.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه دشمن همواره در حال تلاش برای ضربه زدن به نظام است، ابراز کرد: نباید اجازه دهیم شایعه‌ و اخبار نادرست سلامت روانی مردم را به خطر بیاندازد.

هاشمی‌مهر با اشاره به اینکه معلمان در زمینه حقوق و مزایا مطالبات به حقی داشتند، اظهار کرد: کسانی پشت پرده سعی کردند این مطالبه به حق را به حاشیه ببرند و از محبوبیت فرهنگیان سوء استفاده کنند و با فراخوان تجمع، شان این قشر را زیر سوال ببرند که با هوشیاری اداره اطلاعات مشخص شد این افراد کسانی بودند که با ضد انقلاب در ارتباط هستند.

گفتنی است در این گردهمایی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مدیران روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه استان تقدیر شد.

لازم به ذکر است در این آئین از زحمات و خدمات محمد زاده مدیر سابق روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار