پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی یک رسالت مهم در چهارچوب وظایف سازمانی است

اردبیل (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و تاکید کرد روابط عمومی یک رسالت مهم در چهارچوب وظایف سازمانی است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی یک رسالت مهم در چهارچوب وظایف سازمانی است

متن پیام کلام الله صفری، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل بدین شرح است:

روابط عمومی یک راه، یک عشق و رسالتی بسیار مهم در چارچوب وظایف سازمانی و در عرصه ها و صحنه های خطیر کاری، یک نقش و جایگاه بی بدیل محسوب می شود و گاه این ماموریت ها به حدی اهمیت پیدا می کند که مستقیما به شیوه ها و فرآیندهای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بهره گیری از تکنولوژی روز به عنوان یک ضرورت برای روابط عمومی وابسته می شود.

نام‌گذاری ۲۷ اردیبهشت به‌عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی این ادعا را ثابت می‌کند که چقدر مدیران و کارشناسان روابط عمومی در انعکاس به هنگام اطلاعات مورد نیاز مخاطبان مؤثرند و چقدر در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مدیران خود منشأ آثار و برکات هستند.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران و فعالان زحمتکش و سخت کوش، روابط عمومی های آموزش و پرورش استان اردبیل، تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امید است در سایه پرمهر خداوند متعال، شاهد رشد و بالندگی روزافزون میهن عزیزمان، ایران اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار