سرقت طلاجات نوعروس در شب عروسی

خبرگزاری پانا: زنی جوان كه در یك مجلس عروسی در شهرستان نیشابور خراسان رضوی اقدام به سرقت طلاجات نوعروس كرده بود شناسایی و دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح خبر فوق گفت: در پی شكایت نو عروسی مبنی بر سرقت جواهراتش در شب عروسی، دستگیری سارق در دستور كار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سیدحسن حسینی افزود: در این رابطه تیمی از ماموران دایره سرقت پلیس آگاهی با بررسی شواهد به جا مانده در صحنه و بازبینی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته تالار عروسی در نهایت به فردی به نام (مهدیه) که به بهانه جمع آوری غذا از سر میز، طلاجات را از داخل کیف سرقت کرده بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان منتقل كردند.

وی بیان داشت: متهم دستگیر شده در ابتدا منكر هرگونه بزه ارتكابی شد ولی در برابر شواهد و ادله كافی از سوی پلیس لب به سخن گشوده و به سرقت جواهرات عروس در مجلس عروسی اعتراف كرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان كرد: طلاجات مسروقه كه ارزش تقریبی آن 300 میلیون ریال بود از مخفیگاه متهم كشف و متهم با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار