ورود دادستانی تهران به بازسازی بستر رودخانه کن در محدوده فرودگاه

تهران (پانا) - سرپرست دادسرای ناحیه ۳۰ تهران بر تسریع در پاکسازی و بهسازی آن قسمت از بستر رودخانه کن که در محدوده فرودگاه مهرآباد واقع شده است، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ورود دادستانی تهران به بازسازی بستر رودخانه کن در محدوده فرودگاه

محمد بیضی‌زاده با اشاره به دیدار خود با سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران اجرایی فرودگاه مهرآباد، بیان کرد: مذاکره در خصوص هماهنگی و همکاری فی مابین فرودگاه‌ها و دادستانی به منظور تسهیل و تسریع در اقدامات مرتبط از محورهای مهم این نشست بود.

وی افزود: در این جلسه بر لزوم پاکسازی و بهسازی آن بخش از بستر رودخانه کن که در محدوده فرودگاه مهرآباد واقع شده است تأکید و همچنین مقرر شد فرودگاه مهرآباد نسبت به تسریع در بازسازی باند ۲۹ چپ که در حال حاضر غیر فعال است، اقدام کند.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: این دادسرا همچون گذشته در کنار دیگر ارگان‌های انتظامی و امنیتی با اتخاذ تدابیر در پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد امنیت در تلاش است تا در کنار مسئولان فرودگاه به بهبود امور و ارائه خدمات بهینه در راستای حقوق شهروندی کمک کند.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر تداوم تلاش مجموعه فرودگاهی جهت ارتقا خدمات به مسافران گفت: همکاری قضائی بازوی پشتیبان فرودگاه‌ها برای اعمال قوانین در راستای حقوق مسافران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار