سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی:

پروازها به نجف تا بهبود وضعیت جوی در عراق انجام نمی‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت پروازهای خروجی به مقصد نجف از مبدأ فرودگاه امام تا اعلام شرایط عادی جوی در عراق، انجام نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۱۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پروازها به نجف تا بهبود وضعیت جوی در عراق انجام نمی‌شود

به گزارش ایرنا، جواد صالحی افزود: باتوجه‌به شدت افزایش توده گردوخاک در عراق، شرایط پذیرش پرواز در فرودگاه نجف وجود ندارد.

وی گفت: بر این اساس صبح امروز یک پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد نجف انجام شد اما پس از عبور از مرز هوایی کشورمان و محدودیت دید در عراق، به فرودگاه مبدأ بازگشت و موفق به انجام پرواز خود نشد.

صالحی اضافه کرد: اکنون مسافران چندین پرواز نجف از مبدأ فرودگاه امام خمینی در پایانه فرودگاه هستند، از مسافران پروازهایی که تاخیر دارند پذیرایی خواهد شد اما زمان انجام پروازها به شرایط جوی فرودگاه نجف بستگی دارد.

به گفته صالحی بدی آب‌وهوای نجف باعث شده که در چند ماه اخیر ده‌ها پرواز به مقصد نجف به‌صورت آن تایم و در زمان برنامه‌ای انجام نشود.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی توضیح داد: برخی شرکت‌های هواپیمایی که هواپیمای مدنظر را در زنجیره پروازی دارند نمی‌توانند هواپیما را در فرودگاه نگه دارند، مجبور به انجام سایر پروازها می‌شوند و برای همین پرواز فعلی تا زمان اعلام شرایط عادی و پذیرش پروازها در فرودگاه مقصد، کنسل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار