گالری پردیس ملت میزبان نقاشی های مصطفی دشتی

تهران (پانا) - نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های مصطفی دشتی از روز جمعه 30 اردیبهشت ماه در گالری پردیس ملت برپا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۹۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
گالری پردیس ملت میزبان نقاشی های مصطفی دشتی

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های مصطفی دشتی از روز جمعه 30 اردیبهشت ماه ساعت 16 الی 20 در گالری پردیس ملت افتتاح می شود.

این نمایشگاه دومین نمایش انفرادی آثار دشتی در گالری پردیس ملت است که به نمایش آخرین مجموعه آثار این هنرمند پیشکسوت اختصاص دارد.

مصطفی دشتی از نقاشان به نام سبک انتزاعی است که از سال 1365 به صورت حرفه‌ای در تهران مشغول به نقاشی است. او تاکنون در بیش از پنجاه نمایش انفرادی و هفتاد نمایش گروهی در ایران و خارج از کشور حضور داشته است.

دشتی در آثارش به جهان‌بینی خاص خود رسیده است. وی جزء معدود نقاشانی به‌شمار می‌رود که در ابعاد بزرگ نقاشی می‌کند و دل‌مشغولی عمده در آثارش، پرداختن به طبیعت است. آثار اولیه‌ نقاشی او از بیابان و منظره شروع شده است و هنوز هم بر این نظر است که نقاشی هایش ریشه در منظره دارد.

این نمایشگاه روز جمعه 30 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می شود و تا 20 خردادماه ادامه دارد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار