استاندار تهران: دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد

تهران (پانا) - استاندار تهران با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد و اکنون قیمت نان ثابت است، تاکید کرد که با هرگونه کم‌فروشی و گران فروشی برخورد جدی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در جلسه شورای آرد و نان استان با تاکید بر اینکه نباید نوسانی در زمینه آرد و نان ایجاد شود، اظهار داشت: موضوع آرد و نان خط قرمز ما است و رئیس جمهور هم بر عدم افزایش قیمت نان تاکید دارند، همچون گذشته انتظار داریم اتحادیه آرد و نان در تامین نان با همه توان پای کار باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری نشست آنی کارگروه های آرد و نان در فرمانداری ها و تاکید بر عملی شدن مصوبه‌های جلسه شب گذشته، افزود: شایعاتی مبنی بر کمبود آرد مطرح شده است، این درحالی است که به لحاظ موجودی و ذخیره آرد وضعیت بسیار مطلوبی داریم.

استاندار تهران با اشاره به ایجاد صفوف برخی نانوایی ها که طی چند روز گذشته به دلیل نگرانی‌های کاذب شکل گرفته است ، تاکید کرد : از فردا ساعت کار نانوایی ها دو ساعت بنا به تشخیص فرمانداران افزایش خواهد یافت تا خدمت رسانی به صورت مستمر و جدی انجام شود.

استاندار تهران به طرح جامع دولت در زمینه نان که از دو ماه آینده اجرایی خواهد شد، اشاره کرد و گفت: در مورد سهمیه‌های آرد و نان، فرمانداران می‌توانند در این دو ماه نسبت به افزایش سهمیه تصمیم گیری کنند.

منصوری با اشاره به لزوم تسریع در توزیع اقلام احتکار شده، گفت: سهمیه نانوایی‌های متخلف را باید به سرعت بین سایر نانوایی‌ها تقسیم کرد، همچنین برای نانوایی‌های فاقد پروانه، مجوز فعالیت ۲ ماهه در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد و در حال حاضر قیمت نان ثابت است، تاکید کرد: با هرگونه کم فروشی و گران فروشی برخورد جدی خواهد شد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در زمینه حمل و نقل آرد نیز برنامه ریزی های خوبی انجام شده و مقرر شد در هر شهرستان خط تلفن اختصاصی به گزارشات مردمی اختصاص یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار