به ریاست وزیر بهداشت؛

هفتمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در وزارت بهداشت برگزار شد

تهران (پانا) - هفتمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در وزارت بهداشت به ریاست بهرام عین اللهی با حضور تمام اعضا از جمله معاونین و مدیران وزارت بهداشت و دو نفر از نمایندگان مجلس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در وزارت بهداشت برگزار شد

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی در این جلسه با اشاره به اقدامات معاونت های وزارت بهداشت در راستای تحقق سیاست‌های جمعیتی، گفت: باید اقداماتی را برای کل جامعه انجام دهیم. وزارت بهداشت همانگونه که در کنترل جمعیت نقش موثری داشته باید به همان میزان در تحقق سیاست‌های جدید جمعیتی، اثرگذار باشد.

وی افزود: باید برای مردم طرح های مفصل و گسترده ای برای افزایش جمعیت در سیستم نظام سلامت داشته باشیم.

امیرحسین بانکی پور، رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس نیز در این مراسم گفت: باید اقدامات وزارت بهداشت برای تحقق سیاست های جمعیتی به مردم در سطح وسیعی، اطلاع رسانی شود و از سوی دیگر، برنامه ها و دستورالعمل های جدید، مورد پایش و ارزیابی قرار گیرد.

وی گفت: هفته گذشته جلسه ای در کمیسیون فرهنگی مجلس داشتیم و از اقدامات وزارت بهداشت برای توسعه خوابگاه های متاهلی، تقدیر و تشکر کردیم چراکه این وزارتخانه پیشگام بوده و از وزیر بهداشت و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت قدردانی می کنیم.

گفتنی است در این نشست گزارش هایی از سوی معاونین بهداشت، درمان، توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و رییس اداره جوانی جمعیت معاونت بهداشت وزارت بهداشت ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار