گم شدن ۵ کوهنورد در ارتفاعات «خلنو» تهران

تهران (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از اعزام بالگرد و تیم‌های واکنش سریع برای نجات 5 کوهنورد گم شده در ارتفاعات «خلنو» خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
گم شدن ۵ کوهنورد در ارتفاعات «خلنو» تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، شاهین فتحی با اعلام خبر گم شدن 5 کوهنورد در ارتفاعات «خلنو» از روز گذشته تاکنون گفت: حوالی ساعت 22:30 شب گذشته طبق تماس با شماره 112 و اعلام حادثه‌ای مبنی بر گم شدن 2 کوهنورد در ارتفاعات «خلنو» که در منطقه البرز مرکزی قرار دارد بلافاصله امدادگران پایگاه شمیرانات به محل حادثه اعزام شده و عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تلاش تیم اعزامی اول در ساعت 5 صبح بی نتیجه ماند و گروه به پایگاه بازگشت افزود: در ادامه عملیات جست‌وجو و نجات کوهنوردان گم شده، امروز صبح با مساعد شدن شرایط تیم واکنش سریع با بالگرد به محل حادثه اعزام شده و عملیات گشت هوایی را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام اینکه بالگرد، امدادگران را برای شروع عملیات زمینی پیاده کرده و بازگشته است گفت: در حال حاضر امدادگران بر اساس سناریوی تعریف شده در 2 نقطه عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کرده‌اند، اما تاکنون هیچ تماسی با این گروه برقرار نشده است.

فتحی همچنین در پایان تصریح کرد: طبق تماس دوباره‌ای که امروز صبح با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران برقرار شد متوجه شدیم این گروه 5 نفره بوده و احتمال مفقودی سه نفر دیگر هم وجود دارد، بر این اساس تیم‌های حرفه‌ای هلال احمر با همکاری هیات کوهنوردی در تلاش برای نجات گم شدگان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار