کشف ۴۰ قبضه کلت و کلاشینکف در مرزهای غربی کشور

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف ۴۰ قبضه سلاح جنگی توسط مرزداران استان کرمانشاه در مرزهای شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۴۰ قبضه کلت و کلاشینکف در مرزهای غربی کشور

بر اساس اعلام سایت پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: مرزبانان هنگ مرزی ثلاث باباجانی حین پایش و کنترل هوشمند مرزهای غرب کشور، باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات را در نقطه صفر مرزی مشاهده کردند. مرزبانان برای مقابله با قاچاقچیان، بلافاصله به اجرای کمین هدفمند پرداخته و توانستند در عملیاتی مقتدرانه باند قاچاق سلاح را در مرزهای غرب کشور متلاشی کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه قاچاقچیان که تاب مقابله در برابر مرزبانان را نداشته کوله‌های همراه خود را رها و به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند، اظهار کرد: مرزبانان با بررسی کوله‌های رها شده ۳۶ قبضه سلاح جنگی کلت کمری و چهار قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند.

گودرزی با تأکید بر اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان کشور به طور شبانه‌روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرزها اشراف کامل دارند و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و قاچاق انواع کالا به کشور می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار