معلمی که با گذشتن از رودخانه خود را به کلاس درس می‌رساند، در گذشت

تهران (پانا) - معلم فداکار الموتی که هر روز مسافت ۱۳۰ کیلومتری را از قزوین تا روستای فانفین برای تدریس طی می‌کرد در مسیر مدرسه بر اثر سانحه تصادف رانندگی درگذشت.

کد مطلب: ۱۲۷۸۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمی که با گذشتن از رودخانه خود را به کلاس درس می‌رساند، در گذشت

مهدی بخشی معلم فداکار قزوینی روزانه برای برپایی کلاس درس چهار نفره خود از قزوین به سمت روستای محروم فانفین از توابع بخش الموت حرکت می کرد.

این معلم فداکار، حتی در ایامی که آموزش حضوری تعطیل بود تنها به دلیل اینکه دانش آموزانش به آموزش مجازی دسترسی نداشتند این مسیر را طی می‌کرد.

مهدی بخشی مدیر آموزگاردبستان شهید سعادتی روستای فانفین بخش الموت غربی رازمیان بود که هر روز ۱۳۰کیلومتر راه را از قزوین رفت و آمدمی‌کرد حتی درهوای بارانی بخاطر این که سروقت به مدرسه برسد از آب سرد شاهرودعبور می کرد تاسرکلاس درس حاضر شود.

این معلم دلسوزبه عشق ۳ دانش آموزش، هر روزبه دل خطر می زد تابرای آموزش و تدریس خود را به دانش آموزانش برساند و علاوه بر خواندن و نوشتن درس ایثار و از خودگذشتگی را به آن ها بیاموزد.

گفتنی است؛ این معلم که ۱۱ سال سابقه دارد سال گذشته درفصل بهار، وقتی برای تدریس به دانش آموزانش از این رودخانه پر خطر می گذرد، او را آب با خودش یک کیلومتر می‌برد، اما با وجودشرایط سخت این معلم جهادگر امسال هم با داشتن امکان انتقالی به شهر، با از خود ازگذشتگی برای اینکه در روندآموزش به دانش آموزانش وقفه ایجاد نشود، سختی راه را به جان می خرد وهر روز این مسیر را رفت و آمد می کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار