اولین نمایشگاه سیار نجوم در سطح مدارس بهارستان یک

بهارستان یک (پانا) - نمایشگاه سیار نجوم توسط پژوهشسرای دخترانه شهید احمدی‌روشن با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نجوم و ترویج خلاقیت و پژوهش، برپا شد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین نمایشگاه سیار نجوم در سطح مدارس بهارستان یک

فاطمه جباری، مدیر پژوهش‌سرای دخترانه شهید احمدی روشن ضمن اشاره به برپایی اولین نمایشگاه سیار نجوم در سطح مدارس کشور و در مدارس بهارستان، اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور، اقدام به برگزاری نمایشگاه سیار نجوم در مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه بهارستان یک توسط پژوهش‌سرای دخترانه شهید احمدی روشن و اجرای دانش‌آموزان مینا اسماعیل نسب، فاطمه حسینی و مهدیه درختی از آموزشگاه نمونه دولتی فاطمه الزهرا، شد.

جباری در ادامه تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نجوم و موضوعات علمی مربوط به فضا، ترویج خلاقیت و پژوهش و افزایش آگاهی دانش‌آموزان، پیش رفت.

وی در پایان به نحوه اجرای این نمایشگاه سیار اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به صورت سیار در ماشین برپا شد و دست سازه‌ها و پوسترهای آموزشی، کتاب و... در زمینه نجوم به نمایش در آمد و بروشورهای مختلف و اطلاعات آن به صورت رایگان، در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

در پایان این نمایشگاه سیار در هر مدرسه، جلسه‌ای با محوریت پرسش و پاسخ با دانش‌آموزان برگزار و به سوالات دانش‌آموزان در این رابطه پاسخ داده شد.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار