نماینده مردم نی‌ریز:

اصلاح نظام توزیع یارانه ضرورت کشور و به نفع مردم است

تهران (پانا) - نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت اقدامات اقتصادی دولت در جهت اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و جراحی اقتصادی به نفع مردم است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح نظام توزیع یارانه ضرورت کشور و به نفع مردم است

به گزارش ایرنا، فرهاد طهماسبی در مورد بیانات رهبر انقلاب در حمایت از طرح تحول اقتصادی دولت گفت: فرمایشات رهبر انقلاب همیشه فصل الخطاب است، ایشان اقدامات دولت را تایید و آن را مفید، موثر می‌دانند.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان اضافه کرد: اقدامات اقتصادی دولت در جهت اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و جراحی اقتصادی به نفع مردم است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: مخالفان این تحول اقتصادی افرادی هستند که دستشان از رانت بزرگ اقتصادی ارز ۴۲۰۰ تومانی قطع شده است و منافع‌شان به خطر افتاده است.

طهماسبی اصلاح نظام یارانه را جراحی اقتصادی ضروری خواند و گفت: اصلاح نظام توزیع یارانه ضرورت کشور و به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه در گذشته یارانه به تعدادی واسطه پرداخت می‌شد و به صورت واقعی به دست مردم نمی‌رسید،بیان داشت: پیش از ساماندهی قیمت آرد، در نانوایی‌ها، نان بی‌کیفیت پخت می‌شد و بخش زیادی از نان‌های بی‌کیفیت برای خوراک دام به گاوداری‌ها فروخته می‌شد این یارانه مردم بود که اینگونه هدر می‌رفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مورد صحبت‌های رییس جمهور گفت: اختیارات اصلی برای اجرای برنامه‌های اقتصادی در دست رییس جمهور است، وی با اطلاعات و اشراف کامل مجری همه برنامه ها است و با سخنان خود در توضیح ساماندهی نظام یارانه‌ها به تمام شایعات پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار