معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در آیین معارفه مدیرکل جدید؛

عمل به سند تحول‌خواهی دولت سیزدهم، مهمترین وظیفه آموزش و پرورش

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت اولویت‌های راهبردی دولت سیزهم برای توسعه آموزش و پرورش، ارتقاء جایگاه حاکمیتی آموزش و پرورش، توجه به عدالت آموزشی، نقش و جایگاه معلم است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
عمل به سند تحول‌خواهی دولت سیزدهم، مهمترین وظیفه آموزش و پرورش

احمد ریواده، در آیین تکریم و معرفی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در تالار شهید مطهری سمنان، با بیان اینکه دولت، مصمم به اجرای قانون و وعده‌های خود است، افزود: مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش در این دولت، عمل به سند تحول‌خواهی دولت سیزدهم و اسناد بالادستی به‌ویژه سند بنیادین و نقشه مهندسی فرهنگی کشور است.

وی با بیان اینکه انتظارات از مدیرکل آموزش و پرورش متفاوت و بیشتر از سایر دستگاه‌ها است، ادامه داد: امید است با همکاری جامعه فرهنگی و شرکای آموزش و پرورش، توسعه و تعالی این حوزه محقق شود.

استان سمنان؛ از پیشروان کشور در آموزش حضوری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با تلاش‌های معلمان و فرهنگیان، چراغ علم و خردورزی کشور در دوران کرونا روشن ماند و در سال ۱۴۰۱، استان سمنان از پیشروان کشور در آموزش حضوری بود.

ریواده با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: شغل معلمی و تعلیم و تعلم در آموزه های دینی اسلام، ارزشمندترین و مهم‌ترین کار عنوان شده و خداوند متعال خود را به عنوان معلم معرفی کرده است. بر همین اساس است که فرهنگیان باید کار خود را مهم و ارزشمند بدانند و تلاش کنند تا در این مسیر با قدرت و انگیزه به سوی اهداف مقدس خود و تربیت فرزندان این مرز و بوم حرکت کنند.

گفتنی است؛ در این آیین با حضور معاون وزیر و رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش از زحمات محمد دستورانی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و محمد شاه‌حسینی به‌عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد.

شاه‌حسینی دارای سوابقی چون تدریس در کلیه مدارس ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و هنرستان، ۱۱ سال سابقه کارشناسی در آموزش و پرورش استان سمنان، استادیار و عضو هیات علمی و مدیرگروه دانشگاه پیام‌نور استان سمنان، تدریس در دانشگاه‌های دولتی فرهنگیان، سمنان و دانشگاه آزاد و تالیف بیش از ۴۰ کتاب و مقاله در مجلات علمی و همایش‌های ملی و بین‌المللی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار