رییس اداره ورزش و‌ جوانان رودهن:

رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی، اقدامی ارزشمند با رویکردی آینده‌محور است

رودهن (پانا) - رییس اداره ورزش و‌جوانان رودهن، رسیدگی به امورات و فعالیت‌های ورزشی در سطح شهرها را اقدامی ارزشمند با چشم‌انداز و رویکردی آینده‌ محور و‌ مترقی برای فرزندان جامعه دانست که نیازمند عزم همگانی مسئولان و‌ نهاد‌ها است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی، اقدامی ارزشمند با رویکردی آینده‌محور است

محمد سیفی، رییس اداره ورزش و‌ جوانان رودهن در جلسه‌ای که با مسئول بسیج آموزش و پرورش رودهن پیرامون برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت در ایام تابستان برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در نظر گرفته می‌شود بحث و تبادل‌نظر کردند.

در این جلسه رییس اداره ورزش و‌ جوانان گفت: نوجوانان و‌ جوانان در اولویت کاری ما در این اداره قرار دارند، بنابراین توجه به نیازهای ورزشی آنها برایمان بسیار مهم و‌ قابل احترام و پیگیری است و بسیار متعهدانه در این زمینه فعالیت می‌کنیم. تعامل و همبستگی که بین ادارات در بخش رودهن باید وجود داشته باشد مهم‌ترین عامل برای رسیدن به اهداف مورد نظر در جهت ارتقا و رشد سطح فرهنگی، ورزشی و رفاهی و تفریحی خواهد داشت.

وی افزود: همکاری بین ادارات باعث می‌شود ضمن دستیابی به اهداف نظام جمهوری اسلامی زیر بیرق ولایت فقیه، آینده بهتری را برای جوانان و فرزندان‌مان رقم بزنیم، اداره ورزش و‌جوانان ظرفیت‌ها و امکانات خوبی را دارد که بسیج دانش‌آموزی و به طور کل آموزش و پرورش به خوبی می‌توانند در ایجاد بسترهای ورزشی و تفریحی و ارتقای سلامتی برای دانش‌آموزان از آنها استفاده کند چرا که دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین مخاطبان ما در اداره ورزش و‌ جوانان هستند.

سیفی بیان کرد: پیشنهاد ایجاد کانون بسیج ورزشکاران را بیان کردیم که البته تاکنون حمایت و بستر لازم آن فراهم نشده است و‌ چنانچه بسیج تدابیری بیاندیشد که این کانون بسیج در خود اداره ورزش و جوانان به صورت کاملا مستقیم شروع به کار کند مسلما همکاری و مشارکت در امور ورزشی و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان به راحتی و سهولت کامل انجام خواهد شد چرا که همان‌طور که مطرح شد ظرفیت‌های اداره ورزش و‌جوانان از جمله باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی، امکان بسیار مناسب و خاصی را در اختیار بسیج دانش‌آموزی و صدالبته آموزش و پرورش خواهد داد.

رییس اداره ورزش و‌جوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاری و‌ مشارکتی که بین بسیج، سپاه و اداره ورزش و‌ جوانان صورت می‌گیرد ما بتوانیم ظرفیت‌ها و امکانات بهتری را در سطح بخش رودهن و با کمک دیگر نهادها ایجاد کنیم از جمله ایجاد بسترهای ورزشی، زمین چمن روستای مهرآباد که بسیار مهم است و نیازمند یه مشارکت و‌ مساعدت همگانی است که پیش‌بینی می‌شود این زمینه‌ها مهیا شود.

ملیحه رباط سرپوشی مسئول بسیج آموزش و پرورش رودهن نیز در این جلسه تصریح کرد: ورزش ابزاری مهم و شگرف برای حل بسیاری از معضلات موجود در بین نوجوانان و‌جوانان است و جا دارد که مورد توجه و عنایت بیشتری از طرف مسیولین قرار گیرد، ما در حوزه بسیج سعی می‌کنیم در این مشارکت همگانی نقش داشته باشیم تا دست‌یابی به اهداف محقق شود.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار