استقلال - شهرخودرو؛ نبردی برای رسیدن به قهرمانی و فرار از سقوط

تهران (پانا) - فرهاد مجیدی به منظور گرفتن امتیازات کامل از بازی مقابل شهرخودرو تیمش را با کمترین تغییر و ضریب ریسک پذیری به میدان می فرستد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
استقلال - شهرخودرو؛ نبردی برای رسیدن به قهرمانی  و فرار از سقوط

تیم فوتبال استقلال صدرنشین رقابتهای لیگ برتر امشب در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان پدیده است. آبی ها در تلاش هستند تا بعد از چیزی در حدود دو ماه به اولین پیروزی خود که می‌توان آن را اولین پیروزی در سال ۱۴۰۱ و اولین پیروزی قرن دانست، دست یابند.

سرمربی آبی پوشان در این فصل اغلب از زوج مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس در مرکز زمین استفاده کرده که این زوج عملکرد خوبی داشتند و رضایت کادر فنی را فراهم کرده‌اند. با اینکه یک اشتباه بزرگ از نیک نفس در بازی قبلی آبی پوشان مقابل سپاهان منجر به تعویض زود هنگام این بازیکن شد تا وی تنها یک نیمه فرصت بازی در ورزشگاه نقش جهان را داشته باشد، اما حضور دوباره او به ترکیب اصلی آبی پوشان در بازی امشب قابل پیش بینی است. در صورتی که اتفاق خاصی روی ندهد، مجیدی زوج خط میانی تیمش را با استفاده از این زوج امتحان پس داده به میدان می‌فرستد.

مهدی‌پور با حضور در تمامی دیدارهای این فصل آبی پوشان پر کار ترین بازیکن استقلال است و امشب نیز از او به عنوان یکی از عناصر اصلی این تیم در کار بازی سازی استفاده می‌شود.

دیدار استقلال و شهرخودرو امشب و از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار