کشف و توقیف 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از 40 هزار قلم کالای قاچاق خبر داد و گفت کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 30 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۷۷۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف و توقیف 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب تهران

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی توضیح داد: در راستای اقدامات اطلاعاتی پیش دستانه روز گذشته مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس موفق به کشف لوازم آرایشی و جانبی موبایل در چیتگر به ارزش 30 میلیارد ریال شدند.

ایشان عنوان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها به‌صورت شبانه خودروهای شوتی را به انبار مجتمع مسکونی منتقل و دپو شده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان انبار را پلمپ کردند، افزود: تعداد ۳۶۰۷۵ قلم لوازم جانبی موبایل و ۳۲۲۹ قلم لوازم آرایشی کشف، یک نفر متهم دستگیر و پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 30 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ مصرف کالای خارجی باعث نابودی هویت و استقلال ملی است و تامین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالاهای ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته ، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار