مدیر آموزش و پرورش ملارد:

سپاس معلم، تبلور زیبای فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در ستایش مقام فرهنگیان است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین سپاس معلم و روز سازمان دانش‌آموزی گفت سپاس معلم تبلور زیبایی از فعالیت‌های سازمان دانش‌‌آموزی در ستایش و تجلیل از مقام فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۲۷۷۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سپاس معلم، تبلور زیبای فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در ستایش مقام فرهنگیان است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین سپاس معلم در دبیرستان دخترانه شهید همت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و قدردانی از حضور مسئولین شهری، بیان کرد: زحمات و پیگیری‌های همکاران در دوران تعطیلی مدارس در راستای عقب نیفتادن دانش‌‌آموزان از تحصیل بهینه قابل ستایش است. در دوران پس از کرونا هم مدیران و معلمان تلاشگر، تلاش‌های بی‌وقفه و جهادگرانه‌ای در جهت اقناع‌سازی افکار انجام دادند که باعث افتخار است.

رضایی‌فر ضمن اشاره به اهداف ناب سازمان دانش‌آموزی در مدارس افزود: سازمان دانش‌آموزی مجری زیباترین و منسجم‌ترین برنامه‌های فرهنگی جذاب فرهنگی و هنری در مدارس است و عامل تربیت دانش‌آموزانی متعهد، منظم و خلاق است.

وی تأکید کرد: برنامه‌های اجرایی در آموزش و پرورش با هنرنمایی دانش‌‌آموزان پیشتاز فوق‌العاده منظم شده و باعث افزایش مهارت های زندگی و اجتماعی در دانش‌آموزان می‌شود. معلمان آموزش و پرورش ملارد بسیار تلاشگر و خلاق هستند و امسال در جلوه‌های ویژه معلمی بیشترین درصد منتخب در سطوح استانی و کشوری را دارا بودند.

خبرنگار: زهرا عین‌آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار