مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان قزوین :

معلمان هدایتگر جامعه هستند

قزوین(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم را به معلمان و فعالان عرصه‌ تعلیم و تربیت تبریک گفت و افزود شغل "معلمی" هدایت کننده دانش‌آموزان به سمت حیات طیبه است.

کد مطلب: ۱۲۷۷۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان هدایتگر جامعه هستند

مراسم گرامیداشت هفته معلم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار شهرستان، روسای سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئول سازمان دانش آموزی استان و جمعی از فرهنگیان و مسئولین استانی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار گردید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان قزوین، در مراسم تجلیل از معلمان برگزیده این ناحیه، با اشاره به نقش معلم در هدایتگری جامعه، گفت: نقش "معلمان" در رشد و توسعه جامعه نقش مهم و بی بدیلی است و همه ما باید خود را مدیون زحمات این قشر بزرگ بدانیم.

طیب ملکی پور ضمن گرامیداشت یاد وخاطره استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم را به معلمان و فعالان عرصه‌ تعلیم وتربیت تبریک گفت و افزود: شغل "معلمی" هدایت کننده دانش آموزان به سمت حیات طیبه است.

وی اظهار داشت: روز معلم فرصتی برای ارج نهادن به زحمات تمام کسانی است که در عرصه تعلیم و تربیت با جان و دل همت گمارده و با درک و شناخت درست از رسالت سنگین خود، به آموزش نسل آینده ساز می پردازند.

وی ادامه داد: هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت.

این مسوول با اشاره به سختی کارمعلمان در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: معلمان در دوران کرونا جلوه های ویژه معلمی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه هفته گرامیداشت مقام معلم بهترین فرصت برای تبیین رسالت معلمی و نقش آموزش و پرورش در جامعه است، افزود: جامعه‌ای که معلمان را تکریم کند، مراحل پیشرفت، توسعه و آبادانی را طی خواهد کرد و تمدن ساز می‌شود.

در ادامه این مراسم از، "معلمان" برگزیده با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در حال حاضر استان قزوین دارای ۲۵۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است وامر آموزش این تعداد دانش آموزتوسط۱۷ هزار فرهنگی فرهیخته در ۱۴ منطقه آموزشی انجام میشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار