سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران :

اقدامات سازمان بهشت زهرا در امور فرهنگی قابل تحسین است

تهران (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص خدمات سازمان بهشت زهرا گفت که اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌ها و امور فرهنگی در مجموعه بهشت زهرا شکل گرفته است و جا دارد که از این سازمان قدردانی شود.

کد مطلب: ۱۲۷۷۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات سازمان بهشت زهرا در امور فرهنگی قابل تحسین است

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی از مجموعه های فرهنگی شهر تهران، مانند مجموعه باغ صبا در زمان آقای قالیباف به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده بود، اظهار کرد: این مجموعه توسط مدیریت شهری قبلی رها شد و به شرایطی از لحاظ تخریب رسیده است که باید میزان زیادی در آن هزینه شود.

نادعلی ادامه داد: این مجموعه می توانست یکی از مجموعه های بی نظیر در خاورمیانه باشد و فعالیت های فرهنگی و هنری زیادی در آن انجام شود.

وی با بیان اینکه سعی کردیم که وارد سخنانی که کام مردم را تلخ می کنند نشویم، یادآور شد: با توجه به آنچه در برخی مصاحبه ها و توییت ها سخنانی مبنی برطلبکاری ها مشاهده کردیم، باید مواردی را مطرح کنیم که روشنگری صورت بگیرد.

سخنگوی شورا در ادامه همچنین با اشاره به اقدام مناسب سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اجرای پویش «امید به خدا»، خاطرنشان کرد: این پویش طراوت زیادی در سطح شهر ایجاد کرده است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: سازمان بهشت زهرا (س) نیز در ماه مبارک رمضان در مجموعه گلزار شهدا در ۲۴ ساعت خدمات رسانی می کرد و اقدامات خوبی را رقم زد.

در ادامه مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به بازدید خود از مجموعه بهشت زهرا (س) گفت: شاهد خدمات شایسته همکاران خدوم آن مجموعه بودم.

وی گفت: در فرهنگ ملی و مذهبی ما توجه به اموات و درگذشتگان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ما ایرانیان نسبت به سایر کشورهای مسلمان درخصوص گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگانمان عاطفی تر هستیم و به همین دلیل روزهای آخر هفته شاهد ازدحام زیاد شهروندان در مجموعه بهشت زهرا بوده‌ایم و از این بابت قدردان تمامی زحمت کشان در این حوزه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار