سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

بررسی دوباره حادثه شهردار ناحیه 3؛ نظر قوه قضاییه مرجعیت دارد

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی دوباره حادثه شهردار ناحیه 3 منطقه 19 خبر داد و گفت نظر قوه قضاییه در این رابطه مرجعیت دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی دوباره حادثه شهردار ناحیه 3؛ نظر قوه قضاییه مرجعیت دارد

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با پانا درخصوص اسناد منتشر شده در رابطه با احتمال خودزنی شهردار مجروح شده ناحیه 3 منطقه 19 گفت: «نظریه قوه قضاییه شرط است. در بررسی‌های انجام شده گفته شده بود ظنی بر عدم وجود این اتفاق وجود دارد که نظر داده شده صددرصد نبود. لذا آن‌طور که شنیدم مجدد درحال پیگیری این موضوع هستند و نتیجه‌ای که از سوی قوه قضاییه اعلام شود مرجعیت پیدا خواهد کرد.»

وی ادامه داد: «‌نیروهای شهرداری دائم زیر بار سنگین و مشقت‌زایی هستند و از این نوع درگیری‌ها وجود دارد چون ساخت و سازها غیرقانونی است و برخی از اعمال قدرت‌های آن‌چنانی همواره وجود دارد و در ادوار مختلف هم وجود داشته است. مدیر سالمی که بخواهد قوانین را به اجرا در بیاورد معمولا با این گونه مخاطرات سر و کار دارد.»

نادعلی با اشاره به واکنش‌هایی که به این حادثه از سوی مدیران شهری و اعضای شورا نشان داده شد هم گفت:‌ « وقتی برای کسی اتفاقی می‌افتد همه رسانه‌ها و اخبار را آن اتفاق پر می‌کند و تصاویر منتشر شده هم دلخراش بود، وظیفه خودم می‌دانم به عنوان حمایت از همه کارکنان شهرداری که این‌گونه در برابر بی‌قانونی ایستادگی می‌کنند و اگر حمایت ما را نبینند ممکن است دیگر دست و دلشان به پیشبرد کار قانونی و دفاع از قانون نباشد و پای مبارزه با تخلف‌گر نایستند از بین برود واکنشی داشته باشم که این قضیه را پوشش دهم. لذا واکنش بنده و نکاتی که شهردار تهران گفتند از این دست است. ما اصل را بر صداقت و راستگویی می‌گذاریم اما اگر معلوم شود راست نگفته باشند و قوه قضاییه خلاف این را بگوید حتما در اظهارنظرهای رسمی ما تغییر به وجود می‌آید و باید منتظر بمانیم ببینیم چه می‌شود.»

شب گذشته نیز عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهردار تهران هم در مورد ابهامات حمله به شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ تهران، گفت: «هرچند با توجه به جراحت وارده به آقای هاشمی، احتمال اولیه پزشکی قانونی خیلی عجیب به نظر می‌رسد، اما شهردار دستور پیگیری دقیق و قاطع موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی صادر کرد.»

وی اعلام کرد: «در صورت تایید این نظریه، حتما برخورد قاطعی با هرگونه بی‌صداقتی صورت خواهد گرفت.»

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران هم روز گذشته در حاشیه صحن شورای شهر تهران گفت: «باید اسناد منتشر شده صحت سنجی شود زیرا ممکن است برخی هم نان ببرند و هم آبرو ببرند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار