مدیر آموزش و پرورش رودهن:

آرمان معلمان هدایت‌گری و تعالی دانش‌آموزان است

رودهن(پانا)- مدیر آموزش و پرورش رودهن در مراسم تکریم مقام معلم در این منطقه، آرمان معلمان را هدایت‌گری و در مسیر تعالی قرار گرفتن دانش‌آموزان معرفی کرد که وظیفه‌ای الهی و در جایگاه تقدیر و ستایش است.

کد مطلب: ۱۲۷۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آرمان معلمان هدایت‌گری و  تعالی دانش‌آموزان است

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن در مراسم تکریم مقام معلم در آموزش و پرورش رودهن که در اردوگاه سیدالشهدای آبعلی با حضور مسئولین شهری، معلمان برتر و منتخب، کارکنان و‌ خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد، گفت:علم و دانش سعادت اخروی و دنیوی را به ارمغان می ‏آورد. تعلیم و تربیت، مأموریت بزرگ انبیا از جانب خداوند متعال است. معلمان در راستای تحقق رسالت پیامبران عظیم الشأن، هدایتگری دانش آموزان را برعهده دارند، تا به مأموریت بزرگی که از سوی باری تعالی برای کمال انسان ها بر دوش ایشان نهاده شده است جامه عمل بپوشانند و محقق شود.

وی افزود: هفته معلم ایام ارج نهادن به مقام شامخ معلم است. جهادگرانی که در پاسداری از سنگر تعلیم و تربیت کوشا هستند و با چراغ معرفت مسیر رشد و تعالی اندیشه‌ها را همواره روشن نگاه می‌دارند تا فرزندان ما در پهنه این روشنایی در مسیر پیشرفت و خدمت‌رسانی به کشور قرارگیرند.

رستمی در تکمیل صحبت هایش مطرح کرد: ایثار و از خودگذشتگی معلمان بر هیچکس پوشیده نیست. آنان در زمان شیوع بیماری کرونا و آموزش های غیرحضوری در دنیای مجازی و هم‌اکنون با بازگشت آموزش حضوری عاشقانه و با دل و جان در مدارس حضور یافتند، تا رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند محقق کنند و لحظه‌ای در مسیر مسئولیت و تعهد خود به دانش‌آموزان سهل‌انگاری و کوتاهی نکردند.

او همچنین توضیح داد: هفته معلم را فرصتی مغتنم و مناسب می‌شماریم تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره استاد بزرگ شهید مرتضی مطهری، از مجاهدت های معلمان، فرهنگیان، اساتید و عموم فعالان عرصه تعلیم و تربیت که در راه اعتلای فرهنگ و سربلندی ایران اسلامی گام برمی دارند تقدیر و تشکر کنیم.

مدیر آموزش و پرورش رودهن در پایان تصریح کرد: لازم است تا یادی کنیم از معلمانی که امسال به دلیل کرونا یا دلایل دیگر ما را ترک کردند و به دیدار حق شتافتند، به ویژه معلمان منطقه رودهن که هم‌اکنون خانواده آنها در این جمع حضور دارند و ضمن تسلیت مجدد به جامعه فرهنگی منطقه رودهن، یاد و‌خاطره‌شان را گرامی می‌داریم و از خانواده هایشان می‌خواهیم ما را هم در غم این فراق شریک و‌ همدل محسوب کنند.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار