مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

همه جامعه در آموزش و پرورش دخیل هستند

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت مطابق با سند تحول همه جامعه باید خود را در امر آموزش و پرورش دخیل بداند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
همه جامعه در آموزش و پرورش دخیل هستند

سعید تاج محمدی در این نشست خبری که با حضور معاونین اداره و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان کاشمر برگزار شده بود صمن گرامیداشت هفته معلم گفت: آموزش و پرورش شهرستان کاشمر با حدود ٢۵٠٠نفر نیروی شاغل، ٣ هزار نفر نیروی بازنشسته فرهنگی و حدود ٣۶هزار نفر دانش آموز یکی از مهمترین مراکز آموزشی و پرورشی در استان خراسان رضوی است که مسلما بالاترین و مهمترین ظرفیت آن نیروی انسانی و توان علمی آنها است و از چالش بزرگ پیش روی آموزش و پرورش می‌توان به کمبود نیروهای انسانی اشاره کرد.

مدیریت جدید آموزش و پرورش از عدالت آموزشی در سند تحول سخن گفت و توزیع با عدالت نیروی انسانی و امکانات سخت افزاری در مدارس حاشیه شهر و مناطق محروم را از اولویت های خود دانست.

وی از همکاری سایر نهادها و سازمان ها با آموزش و پرورش سخن به میان آورد و افزود: اداره آموزش و پرورش نیاز به همراهی و همدلی در همه ظرفیت ها دارد که بتواند به نحو احسن ضرورت ها و نیازهای واقعی جامعه هدف خود را بشناسد و به سوی اهداف سند تحول بنیادین گام بردارد.

عزت الله طاهریان معاون آموزش متوسطه نیز در پاسخ به پانا در خصوص مشکلات تحصیلی دانش آموزان و هوشمندسازی مدارس کاشمر عنوان کرد: کاشمر در زمینه تحصیل در ١٧شاخص برآورد شده که در تمام آنها مقام اول را کسب کرده و به نوعی این شهرستان از لحاظ آموزشی و پرورشی مقام بالایی در سطح استان دارد و در حوزه هوشمندسازی هم از شهرستان های موفق است.

دانش آموز خبرنگار: دینا عربی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار