طرح آموزش «معلم راوی» در قم اجرا می‌شود

قم (پانا) - طرح آموزش «معلم راوی» در آموزش و پرورش ناحیه یک قم به اجرا در می‌آید.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح آموزش «معلم راوی» در قم اجرا می‌شود

جلسه بررسی و برنامه ریزی اجرای طرح معلم راوی در مدارس ناحیه یک آموزش و پرروش قم امروز با حضور «عبدالله صادقخانی» مدیر ناحیه یک در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.

در این جلسه، صادقخانی با تبریک هفته معلم و بیان اینکه تربیت نسل جوان، بزرگترین نعمتی است که به معلمان داده شده، اظهار داشت: طبق سند تحول، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف آموزش و پرورش است.

وی افزود: بر این اساس، در نظر داریم طرح هایی همچون یک روز در جبهه با حضور دانش آموزان در یکی از پادگان های قم، یک روز در گلزار شهدا، شبی در مدرسه و زنگی با شهدا را برنامه ریزی و اجرا نماییم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم ادامه داد: حدود 3 هزار و 750 معلم در ناحیه داریم و در صدد هستیم که 800 راوی از بین مربیان حلقه های صالحین، مربیان پرورشی، معلمان دفاعی و سایر فرهنگیان علاقمند جهت امر روایتگری آموزش دهیم.

در ادامه، احمد غفاریان معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک، احمد لطفی زاده کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه، علیرضا سقایی فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی برادران و اسماعیلی فرمانده حوزه یک خواهران و دیگر حاضران در جلسه به بیان دیدگاه ها و پیشنهادت خود پیرامون موضوع مطرح شده پرداختند.

بر اساس تصمیمات جلسه فوق، قرار است سرود «سلام فرمانده» طی هفته آینده با حضور دانش آموزان مدارس منتخب ناحیه یک در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم اجرا شود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار