دیدار مدیرکل آموزش و پرورش قم با خانواده شهید عسگری جمکرانی

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم امروز به مناسبت هفته معلم با خانواده معلم شهید مجید عسگری جمکرانی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش قم با خانواده شهید عسگری جمکرانی

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم امروز به مناسبت هفته معلم، با حضور در منزل معلم شهید مجید عسگری جمکرانی از شهدای مدافع حرم، از مقام والای این شهید عزیز و خانواده وی تجلیل کرد.

وی در این دیدار، امنیت امروز جامعه را مرهون و مدیون خون شهدای عزیز دانست و بر رهروی راه آنان به عنوان یکی از پایدارترین مولفه های تربیت اجتماعی تاکید کرد.

رحیمی افزود: شهید عسگری جمکرانی برای همه ما الگوست و نقش او و جانفشانی این عزیز در دفاع از حرم فراموش ناشدنی است.
وی تاکید کرد: این شهید عزیز با ایمان راسخ و اعتقاد کامل بر دفاع آرمان ها و ارزش های کربلایی و عاشورایی از وجود خود گذشت تا به خدا برسد و اینچنین در سالروز شهادت امام حسن عسگری علیه السلام به همرزمان شهیدش پیوست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: اخلاص و اخلاق مداری شهدای عزیز ما بخصوص این شهید فرهنگی که از خادمین حرم کریمه اهل بیت علیه السلام و مسجد مقدس جمکران نیز بود در همه زمینه ها زبانزد بوده و خواهد بود.

در دیدار فوق، عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، خاطراتی از معلم شهید عسگری جمکرانی و نیز روزهای اعزام به سوریه و نحوه شهادت وی بازگو کرد.

در دیدار با خانواده شهید، نادر کریمی بیرانوند معاون آموزش متوسطه و مریم السادات پناهنده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، کارشناسان ستاد شاهد ناحیه یک و اداره کل و تعدادی دیگر از مسئولان اداری و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

در این دیدار همچنین تابلوی هویتی شهید عسگری جمکرانی از سوی ستاد شاهد ناحیه یک آموزش و پرورش قم به فرزند شهید اهدا شد.

شهید مجید عسگری معلم درس رایانه هنرستان بود که در اوایل آذرماه سال 1396 به سوریه اعزام شد و در نخستین حضور در سنگر جبهه مقاومت، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) به شهادت رسید.

از این شهید عزیز سه فرزند به یادگار مانده است؛ دختر وی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان است، پسر بزرگ او دانش آموز پایه دوازدهم رشته انسانی و پسر کوچکتر وی دانش آموز پایه پنجم در مدارس ناحیه یک است.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار