استاندار آذربایجان شرقی:

آموزش و ارتقای سواد فضای مجازی باید در اولویت باشد

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت آموزش پرورش، خواستار این شد که آموزش و ارتقای سواد فضای مجازی در اولویت نظام تعلیم و تربیت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و ارتقای سواد فضای مجازی باید در اولویت باشد

عابدین خرم عنوان کرد: ما دست‌بوس همه معلمان عزیزمان هستیم. همه دستگاه‌های مسئول به ویژه دستگاه تعلیم و تربیت استان باید برای ارتقای منزلت معلمان تلاش کنند.

وی ادامه داد: در همه استان‌ها و در کل کشور، نگاه‌های سیاسی و جناحی سد راه نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین جریانات سیاسی نباید وارد آموزش و پرورش شود.

خرم افزود: یکی از لازمه ها و حلقه‌های مفقوده در نظام تعلیم و تربیت کشور ما، گزینش معلمان از نقاط مختلف است. ما در استان آذربایجان شرقی ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید داریم که اگر آن ها نبودند اکنون نظام تعلیم و تربیت پابرجا نبود و دانش‌آموزان به راحتی در مدارس حضور نداشتند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: به تعداد ۴۰۸ مدرسه کانکسی در مناطق محروم استان ما وجود دارد که باید تا دو سال آینده این مدارس کانکسی جمع آوری شده و دیگر چنین مدارسی وجود نداشته باشد. بر این اساس باید آموزش و ارتقای سواد فضای مجازی را در آموزش و پرورش نهادینه کرده و در اولویت قرار دهیم.

وی در پایان ضمن اشاره به اثر گذاری آموزش و پرورش بر جامعه گفت: اصلی ترین وظیفه آموزش و پرورش تربیت انسان بوده و در واقع کارخانه انسان سازی است و کلید تعلیم و تربیت در گرو نظام آموزشی کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار