عباس مهاجر:

پیشتازی و نقش بی‌بدیل طالب‌زاده در عرصه آموزش و تربیت نیرو‌های متعهد رسانه‌ای بر همگان عیان است

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازی و نقش بی‌بدیل طالب‌زاده در عرصه آموزش و تربیت نیرو‌های متعهد رسانه‌ای بر همگان عیان است

متن پیام عباس مهاجر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت تأسف برانگیز مجاهد فرهنگی، سردار رسانه‌ای مقاومت و هنرمند بسیجی؛ نادر طالب زاده، موجب تالم و تاثر بنده و دلسوزان عرصه هنر و همراهان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شد. و چه عاقبت بخیری بالاتر از این که عمری برای استکبارستیزی، کار فرهنگی انجام دهی و سرانجام در روز قدس، دعوت حق را لبیک بگویی...

طالب زاده؛ مرد روزهای مردآزمای جنگ و علمدار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مقاومت و جانباز شیمیایی شده جزیره مجنون بود.کسی که قید زندگی در امریکا را زد تا در رکاب امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی دفاع کند.

پیشتازی و نقش بی‌بدیل طالب زاده در عرصه آموزش و تربیت نیرو‌های متعهد رسانه‌ای بر همگان عیان است. تاسیس روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز، راه‌اندازی همایش ضد استکباری هالیوودیسم و سینما، بنیان گذاری کنفرانس علمی و ضدجنگ "افق نو"، جشنواره مردمی "فیلم عمار" و مجموعه مستند‌های تحقیقی تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های ماندگار مرحوم طالب زاده است که تا سالیان سال همچون چراغ راهی مستمر و موثر، توسط علاقه‌مندانش در سراسر این مرز و بوم ادامه خواهد یافت.

اینجانب فقدان این هنرمند متعهد و انقلابی را خدمت خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه هنری تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح آن عزیز، رحمت الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت می کنم.

و چه صحنه زیبایی است لحظه ای که#آقای_نادر به آغوش شهیدآوینی و دوستان دیرین باز می گردد.

روحش شاد و مسیرش پررهرو باد....

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار