معاون وزیر آموزش و پرورش:

نام مطهری به روز معلم اعتبار داده است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ، در پیامی عید سعید فطر و بزرگداشت روز معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نام مطهری به روز معلم اعتبار داده است

احمد محمودزاده در پیامی عید سعید فطر و روز بزرگداشت معلم را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ» (سوره جمعه - آیه 2)

١٢ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت معلمی بزرگ و فرزانه استاد شهید مطهری (رحمه الله) که زمان شناسی، اندیشه شناسی و مهم تر از آن اندیشمند بودن ،آثار او را تبدیل به منبع معرفت برای مبارزان و مدافعان انقلاب اسلامی کرد.

مطهری در قالب انقلاب اسلامی برای بسیاری از هم عصران و آیندگان خود مسیر راه امام خمینی (ره) را تفصیل معرفتی کرد.او بدست جریانی به شهادت رسید که گرفتار جهل بودو آیا کار معلم چیزی جز مبارزه با جهل بود؟پس نام مطهری به روز معلم اعتبار داده است.

ضمن تبریک این روز بزرگ که به جهت عظمت فکری این استاد به نام روز معلم نامگذاری شده از تلاش دلسوزانه و مجاهدانه خواهران و برادران فرهیخته و وظیفه شناس در تربیت نسلی انقلابی که انشالله خیزش عظیمی در گام دوم انقلاب اسلامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)برای اعتلای انقلاب اسلامی برخواهند داشت تشکر می کنم . و به این شهید والا مقام و فرهنگیان شهید درود می فرستم، سلامتی و توفیق روز افزون همه عزیزان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عج) و قبولی طاعات و عبادات شان را در ماه مبارک رمضان از خداوند سبحان مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار