معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد:

جشنواره خوارزمی، عرصه شکوفایی علایق و استعدادهای دانش‌‌آموزان است

ملارد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد جشنواره خوارزمی را بستر شناسایی و به فعلیت رساندن استعدادها و علایق نوجوانان در زمینه‌های مختلف علمی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره خوارزمی، عرصه شکوفایی علایق و استعدادهای دانش‌‌آموزان است

الهه حیات‌بینی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد از برگزاری جشنواره خوارزمی در این منطقه خبر داد و بیان کرد: هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی به عنوان مهم‌ترین جشنواره علمی و آموزشی کشوری برای دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم، در مرحله مدرسه‌ای و منطقه‌ای شهرستان ملارد برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره خوارزمی با مدیریت و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی، تشکیل جلسات هماهنگی و آموزشی و با مشارکت دبیران، مدیران، ناظران، داوران تخصصی و دانش‌آموزان مدارس متوسطه اول به صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

حیات‌بینی افزود: میزان استقبال دانش‌‌آموزان از این جشنواره بالا بود و نوجوانان دختر و پسر از هفتاد مدرسه در ۹ محور علمی بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی، پژوهش، دست‌سازه، ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، زبان خارجی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، کدنویسی و مناظره علمی، با هم به رقابت پرداختند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های علمی باعث شناسایی دانش‌‌آموزان مستعد و علاقه‌مند در زمینه‌های مختلف علمی و هدایت استعداد آن‌ها در مسیر درست خواهد شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار