پیام فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم؛

معلمی شغل و حرفه نیست، ذوق و هنر و عشق است

تهران (پانا) - به‌مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمی شغل و حرفه نیست، ذوق و هنر و عشق است

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام عبدالرحیم موسوی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روز معلم، روز بزرگداشت خوبی‌‌ها، عشق، ایثار و تجلیل از بزرگانی است که برای آراستن فرزندان این ملت به زیور علم و دانش از جان مایه گذاشته و تعلیم و تربیت را جرعه‌جرعه در جان‌ها جاری کرده‌اند.

بدون شک معلمی شغل و حرفه نیست، ذوق و هنر و عشق است. هنر ساختن جامعه و نوید فردایی باشکوه. معلم راهنمای خوبی‌ها و نیکی‌ها و هدایتگر و بیدار کننده است و روز معلم روز پاسداشت انسان‌های فرهیخته، بااخلاص و دانشمندی است که مطهری‌‌ها، بهشتی‌‌ها، صیاد شیرازی‌‌ها، بابایی‌‌ها، سلیمانی‌‌ها و صدها اسوه دیگر را تربیت کرد‌ه‌‌اند و این بزرگان، خود چراغی فروزان در مسیر تعلیم و تربیت شدند.

اینجانب با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری، این روز بزرگ را به همه استادان، پیشکسوتان و معلمان فرهیخته ایران سربلند اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مراکز علمی و دانشگاهی و سنگرهای ایثار و فداکاری درس شجاعت وجوانمردی را می آموزند و نیز به همسران و فرزندان همرزمان دلاور خود که به تکلیف مقدس معلمی اشتغال دارند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن قدرشناسی از این طلایه‌داران علم و جهد، از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی تحت توجهات حضرت ولی‌‌عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌‌ای (مدظله‌ العالی) را خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار