اهالی میاندورود از چرایی حضور در راهپیمایی روز قدس می‌گویند

میاندورود (پانا) - جوانان و مردان و زنان میاندورودی بار دیگر در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اهالی میاندورود از چرایی حضور در راهپیمایی روز قدس می‌گویند

خبرنگار پانا در راهپیمایی روز قدس به میان مردم رفت و به گفت و گو با آنان پرداخت تا علت حضورشان در راهپیمایی روز قدس را جویا شود.

زن جوانی علت حضور خود را اینگونه به پانا توصیف کرد: «روایت داریم که اگر مسلمانی صبح را به شب برساند و در فکر برطرف کردن هم و غم برادر مسلمانش نباشد، مسلمان نیست؛ مردم فلسطین هم برداران و خواهران دینی ما هستند و من برای مسلمانی و انسانیت و حمایت از آنها در راهپیمایی روز قدس شرکت کردم.»

پسر خردسالی با زبان شیرین کودکانه اش گفت: «من در راهپیمایی شرکت کردم تا به کودکان فلسطینی بگویم تنها نیستید.»

دختری نوجوان اظهار کرد: «رژیم اشغالگر قدس باید بداند که مردم شریف و غیور ایران در هر صحنه ای همراه و یاور برادران دینی خود، مردمان غم زده فلسطین خواهند بود و باید بداند طبق فرموده خداوند در سوره اسرا، باطل نابود شدنی است و اسرائیل هر چقدر تلاش کند در نهایت حق بر باطل پیروز خواهد شد.»

جوانی بسیجی گفت: «قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هر گلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.»

وی ادامه داد: «حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، نمایش وفاداری به آرمان های امام و انقلاب است.
روز قدس را به عنوان میراث ماندگار امام، با حضور گسترده مردم گرامی می داریم و ثواب حضور در راهپیمایی روز قدس را به روح امام هدیه می دهیم.»

دانش آموز خبرنگار: محبوبه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار