امام جمعه شهرستان قدس؛

نماد قدس، در شهرستان قدس ایجاد شود

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز جمعه خواستار نصب المان قدس شریف در این شهرستان که مزین به این نام است، شد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نماد قدس، در شهرستان قدس ایجاد شود

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مصادف با روز جهانی قدس ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی اظهار کرد: دستاورد مهم ماه مبارک رمضان، تقوااست و یک جلوه مهم تقوا در حسن خلق تجلی پیدا می‌کند. رمضان فرصتی برای تمرین حسن خلق و رعایت حقوق شهروندی و ادامه دادن آن در طول زندگی است.

امام جمعه شهرستان قدس افزود: مردم شهرقدس در روز جهانی قدس که روز خون خواهی شهید سلیمانی و یادگار ارزشمند امام راحل است مانند مردم تمام دنیا حضور یافته و به عنوان آفندی موثر علیه رژیم صهیونسیتی استفاده کردند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس گفت: آمریکا، رژیم صهیونسیتی و ارتجاع عرب روز به روز ضعیف‌تر شده و رو به اضمحلال هستند و این راهپیمایی برای کشور امنیت آفرین ،وحدت بخش و سرچشمه صدور انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به روز ملی شوراها گفت: شورا نماد مردم‌سالاری دینی است شوراها باید با رسیدگی به مشکلات مردم از اعتماد مردم صیانت کنند و وعده‌های انتخاباتی به مردم را عملی و گزارش عملکرد خود را به مردم ارایه دهند.

حجت‌الاسلام جوکار ادامه داد: شورای شهر قدس چندسالی است که وعده داده المان قدس را در ورودی شهر نصب کند و هنوز این امر محقق نشده و مطالبه میکنیم هرچه زودتر این اقدام مهم انجام و نماد قدس در شهرقدس نصب شود.

وی خاطر نشان کرد: نام خلیج فارس در عرصه‌های بین‌المللی و بلندای تاریخ می‌درخشد و روز ملی خلیج فارس نماد استقلال ملی کشور است و این استقلال را مدیون مجاهدان و شهدایی میدانیم که در حفظ خلیج فارس جهاد کردند و به شهادت رسیدند و آمریکا و کشورهای خارجی را به چالش کشیدند.

امام جمعه شهر قدس افزود: کارگران در کسب روزی حلال تلاش می‌کنند و ستون اصلی اقتصاد کشور هستند و باید علاوه بر قدردانی از مقام کارگر مسوولان نسبت حقوق آنها توجه کنند.

وی گفت: مهمترین راهبرد شهید مطهری پاسخ به نیازهای زمان و پرداختن به تفکر صحیح اسلامی بود و معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی باید به سیره شهید مطهری بعنوان معلم تراز انقلاب اسلامی توجه کنند تا دانش‌آموزانی در راستای گام دوم انقلاب اسلامی تربیت کنند.

امام جمعه شهرقدس ضمن تشکر از زحمات مدیر سابق بیمارستان، ادامه داد: بیمارستان شهید سلیمانی از زمان آغاز بکار به صورت زنجیره‌ای اداره میشد و کاستی‌هایی همراه داشت و با پیگیری‌های انجام شده مدیر مستقل معرفی شد که لازم است نسبت به مشکلات مردم توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گران به منظومه فکری امامین انقلاب توجه کنند و در مطالبه‌گری‌ها راهکار داشته باشند، با اشاره به سفر رییس جمهور به غرب استان تهران گفت: سفر رییس جمهور بصورت سرزده و بدون هیچ هزینه‌ای انجام شد و نسبت به مسایل محله محمد آباد و راه‌اندازی مترو و استقرار ادارات در شهرقدس تصمیمات و دستوراتی اعلام کردند.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار