سردار نقدی:

روز قدس نماد حمایت از مردمان مظلوم فلسطین و تکریم انسانیت است

شیراز (پانا) - معاون هماهنگی سپاه پاسداران گفت ثمره انقلاب اسلامی ایران موجب شد ملت‌های منطقه با فرهنگ ایستادگی در برابر دشمنان آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس نماد حمایت از مردمان مظلوم فلسطین و تکریم انسانیت است

سردار محمدرضا نقدی در خطبه‌ پیش از نماز جمعه در حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع) و همزمان با روز قدس بیان کرد: مردمی که ولی خود را شناختند توانستند با آگاهی و بصیرتی که داشتند بر علیه دشمنان قیام کنند و از فرهنگ امامان و فرهنگ عاشورا نسبت به غلبه با دشمنان اسلام و ایران قیام کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران در راستای این مقابله تمامی مشکلات را به جان خریدند تا لطمه‌ای به اسلام و ایران وارد نشود و با شکرگزاری ولایت فقیه توانستند به قله‌های افتخار دست‌یابند.

سردار نقدی افزود: اینکه مردم با اشتیاق وبعد از دو سال از شیوع کرونا به صحنه آمده‌اند و نسبت به برافراشته شدن پرچم انقلاب اقدام کردند موجب شد این ممارست که این مردم داشتند مورد توجه خداوند قرار بگیرند.

معاون هماهنگی سپاه پاسداران تاکید کرد: رژیم ننگین صهیونیستی از زمان ایجاد در تمامی جنگ‌ها پیروز بود و توانسته بود به پیروزی‌های متعددی با حمایت هم پیمانانش برسد اما پس از نام گذاری روز قدس و طی چهل و سه سال اخیر شاهد هستیم که هیچ گاه دیگر رنگ پیروزی را به خود ندیدند.

او ادامه داد: نام گذاری این روز که با ابتکار امام خمینی (ره) این نام گذاری صورت گرفت نشان از تیز بینی و نکته سنجی امام خمینی (ره) بود که با نام‌گذاری این روز دیگر هیچگاه اجازه نداد این رژیم غاصب به پیروزی دست یابد.

وی افزود: پرچمی که حزب الله لبنان با تاسی از انقلاب اسلامی ایران برافراشت موجب شد صهیونیست‌ها دیگر جرأت نکنند حتی به پیروزی فکر کند و تمامی عملیات‌های این رژیم غاصب همواره با شکست مواجه شد.

سردار نقدی با بیان اینکه ثمره انقلاب آن است که ملت‌های جهان با ایستادگی و مقاومت بر علیه ظلم و ظالم آشنا شدند و تمامی ملت‌های آزادی خواه جهان با تاسی از این انقلاب در جهان با ظالمان مقابله می‌کنند ادامه داد: جوشش مردم برای دفاع از بیت‌المقدس موجب شد رژیم صهیونیستی به دور شهرهای خود دیوار کشیده و با قرنطینه کردن شهرها سعی بر کاهش آسیب داشت اما این تلاش نیروهای مقاومت نشان داد نابودی اسرائیل خیلی سریع‌تر از آنچه که فکر می‌کنیم رخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند و خیلی به پیروزی نزدیک هستیم و پیروزهای بزرگی در پیش است و اگر تاکنون این پیروزی‌ها به ثمر ننشسته است به این خاطر است که باید قوی‌تر شده تا بتوان حکومت و دولت اسلامی را در جهان بست دهیم.

معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت اسلامی دولتی است که نباید فساد اداری در آن وجود داشته باشد و مردم برای دولت و دولت برای مردم باشد افزود: همه باید در کنار هم قرار بگیریم و تلاش کنیم تا دولت اسلامی در جهان توسعه یابد این در حالی است که حجت بر مسئولان تمام است زیرا مردم همواره پای کار بوده و صبر کرده‌اند.

خبرنگار: هانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار