روز قدس مجال فریاد رسای امت اسلام علیه سرطان صهیونیست است

تهران (پانا) - حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس مجال فریاد رسای امت اسلام علیه سرطان صهیونیست است

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۲۸ ماه مبارک رمضان امسال مصادف با روز تاریخی و جهانی قدس و میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است که به تعبیر ایشان، این روز، *روز اسلام* است.

قدس همان مکانی که خداوند رحمان آن را مبارک خوانده و می‌فرماید: *سُبْحانَ الَّذی أَسْرى‏ بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذی بارَكْنا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ*[اسراء/1]

این سرزمین مقدس که محراب انبیاء در آن وجود دارد بیش از نیم قرن است که اسیر رژیم کودک کش و جنایتکار صیهونیستی شده است، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در این باره می‌فرمایند:

اشغال این سرزمین براساس یک طرح چندجانبه، پیچیده و با هدف جلوگیری از اتّحاد و پیوستگی مسلمانان و پیشگیری از تأسیس مجدّد حکومت‌های قدرتمند مسلمانان بود.

روز جهانی قدس نماد ظلم ستیزی، *اوج تبلور عدالت خواهی*، کمال در *جهاد تبیین* و فرصتی برای قیام و مقابله یکپارچه، عظیم و عزتمندانه ملت های مسلمان علیه مفسدین و حرکت مستضعفین علیه مستکبرین است، که ستمگران درمی یابند که اسلام و سرنوشت ملت های مظلوم تحت سیطره زورگویان عالم نیست.

یکی از نقشه‌های شوم مستکبرین عالم علیه دنیای اسلام، *کم‌رنگ کردن و به فراموشی سپردن مسئله‌ی مهمّ فلسطین* است. حزب موتلفه اسلامی هرگونه توافق، تعامل و عادی سازی روابط از سوی برخی کشورهای عربی با رژیم اسرائیل را خیانت و خنجر از پشت سر، نه فقط به ملت مظلوم فلسطین که به امت اسلام می‌داند.

راهپیمایی روز قدس روز نمایش اقتدار و مقاومت، وحدت حزب الله و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است و این وحدت حضور، ضربه بزرگی برپیکره صیهونیست ها و حامیان آمریکایی آنست و البته تبلور والاترین *زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت مولایمان حضرت ولی عصر(عج)* و نویدبخش نصرت الهی است.

و روز قدس صحنه صف بندی حق در برابر باطل و عدل مقابل ظلم است، روز امت اسلامی و خشم دشمنان اسلام است و مجال فریاد رسای امت اسلام علیه سرطان صهیونیست است.

حمایت از مظلومان و ستمدیدگان عالم و مقابله با ظالمان و زورگویان یکی از اصول اساسی و مبانی آشکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است: *«کونوا للِظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا»*، حزب موتلفه اسلامی ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی و منفور اسرائیل و لحظه شماری برای نابودی آن و آزادی قدس شریف، تأکید به حضور آحاد ملت ایران و امت اسلام در همه صحنه های دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و نمایش اتحاد و انسجام جهان اسلام در روز با شکوه قدس دارد.

در پایان و در حمایت از برنامه های شورای محترم هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز جهانی قدس، حزب موتلفه اسلامی با تمام ظرفیت های خود در سراسر کشور همکاری و همراهی خود را اعلام می دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار