پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت روز قدس

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت و اراده امّت اسلامی، بر اهمیت حضور گسترده ی اقشار جامعه خصوصا دانش آموزان در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان  به مناسبت روز قدس

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، روز شادی مومنان و نا امیدی دشمنان اسلام است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگاراست، در این روز است که پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود .

سالهاست که ندای حریّت مسلمانان جهان در تظلّم‌خواهی از مردم قهرمان فلسطین، خواب از چشمان غاصبان جنایتکار ربوده و آشفتگی خیال صهیونیسم و استکبار را رقم زده است. امروز بیش از هر زمان دیگر، صدای تپش قلب جهان اسلام از بیت المقدس به گوش می‌رسد و دنیا تماشاگر جوانان مبارز و شهادت‌طلب فلسطینی است که با اراده‌ای مثال‌زدنی و با دستان خالی، با رژیم تا بن دندان مسلّح صهیونیستی مقابله می‌کنند.

اینجانب با گرامیداشت روز جهانی قدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه بزرگ و فرهیخته فرهنگی و دانش آموزان - پیشتازان ، خبرنگاران دانش آموز و نمایندگان مجلس دانش آموزی را دعوت می‌نمایم که با همدلی و وحدت همچون گذشته در کنار دیگر هموطنان، مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند و پیام رسای آزادگی را در جهان طنین افکنند تا دنیا بداند ما تا همیشه تاریخ در کنار مردم ستمدیدۀ فلسطین هستیم

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

محمود رجبی

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار