معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خبر داد

سرگذشت پژوهی شهدا، فعالیت دانش‌آموزان پس از حضور در مدارس

تهران (پانا) - معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت تحقیق و مصاحبه درباره سرگذشت شهدا، مادران و همسران آن‌ها و همچنین زنان مجاهد از جمله فعالیت‌های دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پس از بازگشایی حضوری مدارس است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سرگذشت پژوهی شهدا، فعالیت دانش‌آموزان پس از حضور در مدارس

به گزارش ایرنا، وحید عظیمی درباره فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهارکرد: همزمانی آغاز آموزش حضوری با ماه مبارک رمضان کار دانش‌آموزان را تا حدودی سخت کرده است، چرا که دانش‌آموزان علاوه بر روزه‌ داری، مدیریت انجمن اسلامی در مدارس و زبده بودن از نظر علمی و درسی را هم برعهده دارند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ماه مبارک رمضان، افزود: دانش‌آموزان اتحادیه از جزخوانی در مدرسه تا احیا و برپایی نمازهای جماعت در مدارس را احیا کردند.

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: همچنین برگزاری مسابقه کشوری به نام «قرآن، پیام مقاومت» در فضای پیام رسان شاد از دیگر اقدامات دانش‌آموزان اتحادیه پس از آغاز آموزش حضوری است.

عظیمی با بیان اینکه دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی در سه جشنواره مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: دختران در مدارس طرح لشگر فرشتگان را و پسران در مدارس طرح همکلاسی آسمانی را فعال کردند.

وی افزود: لشگر فرشتگان طرح سرگذشت پژوهی مادران و همسران شهدا و زنان مجاهد کشور است که توسط دانش‌آموزان دختر صورت می‌گیرد و همچنین طرح همکلاسی آسمانی هم به گونه‌ای است که پسران به منازل شهدا می‌روند و با خانواده و دوستان و شهدا مصاحبه می کنند تا یادواره‌ای برای شهید در مدرسه ‌شود.

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: همچنین درتمام مدارس متوسطه اول و دوم جشنواره رسانش (تولیدات رسانه‌ای نوجوانان) فعال است که دانش‌آموزان آثار تولیدی خود در موضوعات اعلام شده را سایت این جشنواره بارگذاری و ارسال می‌کنند.

عظیمی عنوان کرد: دانش‌آموزان پس از بازگشایی مدارس، انگیزه خاص و بیشتری برای ادامه فعالیت پیدا کردند و بیش از پیش می‌توانند در مدارس هنرنمایی کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت فرهنگی و پرورشی دانش‌آموزان در ایام تعطیلات تابستان هم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان درحال حاضر مشغول سازماندهی برای راهپیمایی روز قدس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار