یک دانش آموز بوشهری عنوان کرد:

حمایت دانش آموزان ایران، پیامی برای نسل جوان فلسطین در دفاع از قدس است

بوشهر (پانا) - یک دانش‌آموز پایه نهم مدرسه فرهنگ بوشهر گفت حمایت دانش‌آموزان یک پیام است. پیامی حمایت بخش و اطمینان به نسل جوان فلسطینی که باید دغدغه اصلی آنان دفاع و حفظ قدس باشد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت دانش آموزان ایران، پیامی برای نسل جوان فلسطین در دفاع از قدس است

امیرحسن پنهانه مفرد در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «رژیم اشغالگر قدس برای تسلط بر فلسطین از همه ابزارها و شیوه‌های مختلف استفاده می‌کند. آنها بدون توجه به خواسته‌های مردم فلسطین درصدد تأمین منافع خود هستند به گونه‌ای که به استقلال و امنیت کشور و جان و مال فلسطینی‌ها آسیب می رسانند، اما مقاومت جانانه مردم فلسطین به همه می آموزد که نباید در برابر تهدیدها و پدیده کشتار جمعی و غیره بی تفاوت بود.»

وی گفت: «حمایت از مردم فلسطین توسط ما دانش آموزان مسلمان ارتباط تنگاتنگی با موضع گیری های انقلاب اسلامی ایران در تأمین منافع مردم فلسطین دارد.»

پنهانه مفرد عنوان کرد: «حمایت دانش آموزان یک پیام است حمایت ما دادن اطمینان به نسل جوان فلسطینی‌است که باید دغدغه اصلی آنان دفاع و حفظ قدس باشد.»

پنهانه مفرد در پایان گفت: «شرکت دانش آموزان در راهپیمایی قدس به نوعی به منظور حمایت از مردم است تا مردم فلسطین با همه توان در برابر توسعه نفوذ رژیم اشغالگر قدس مقاومت کنند و به مقابله و رویارویی‌با روند نفوذ آنها برخیزند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار