نوید روز‌های بدون کرونا

خراسان جنوبی، 8 روز بدون فوتی را سپری کرد

بیرجند (پانا) - دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان خراسان‌ جنوبی اعلام کرد در شبانه‌روز گذشته و هشتمین روز متوالی مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در خراسان‌ جنوبی ثبت نشد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
خراسان جنوبی، 8 روز بدون فوتی را سپری کرد

غلامرضا شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته از ۸۱ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۱۴ بیمار و از ۹۹ تست سریع ۲۰ مورد مثبت جدید کرونا و مجموعا از ۱۸۰ تست ملکولی و سریع در استان ۳۴ مورد جدید کرونا شناسایی شد.

شریف زاده افزود: از این تعداد ۳ مورد از بشرویه، ۱۷ مورد از بیرجند، ۲ مورد از درمیان، ۲ مورد از زیرکوه، ۱ مورد از سرایان، ۱ مورد از سربیشه، ۴ مورد از طبس، ۱ مورد ازفردوس و سه مورد از قاینات شناسایی شد.

به گفته وی هم اکنون ۲۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۴ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه مورد بدحال در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها نداریم.

وی افزود: در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و آمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی همان هزار و ۴۴۶ نفر ثابت ماند.

به گفته وی در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۸۵ هزار و ۲۹۸ نفر دٌز اول واکسن کرونا، ۲۱۹ هزار و ۶۹۷ نفر دز دوم و ۲۱۷ هزار ۲۲۹ نفر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۶۰۶ دز رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار