مدیرکل آموزش و‌پرورش در جلسه شورای عشایری خراسان‌ شمالی:

عشایر دخایر انقلاب هستند

بجنورد (پانا) - جلسه شورای عشایری استان خراسان‌شمالی با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و روسای سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های دولتی عضو شورای اداری استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
عشایر دخایر انقلاب هستند

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان در این جلسه ضمن خیرمقدم گویی به عباس پاپی زاده و دیگر مهمانان حاضر گفت: عشایر ذخایر انقلاب هستند و ما به تمام دانش آموزان و‌ معلمینی که در این مجموعه مشغول خدمت هستند افتخار می کنیم.

اکبری تصریح کرد: آموزش و‌ پرورش و معلمین پا به پای عشایرین کنار تولید هستند و کار تعلیم و تربیت را همگام با این عزیزان انجام می دهند و این امر از افتخارات ما در آموزش و‌پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، در ادامه با تشکر از اولیا دانش آموزان عشایر که تکریم معلمین و همکاری‌های خوبی در حوزه بستر آموزشی در مدارس سیار استان را دارند، گفت: در سطح استان ۶۷۴۷ دانش آموز عشایری در ۲۴۹ مدرسه که شامل ۱۰۶ مدرسه ثابت عشایری، ۱۰۸ مدرسه سیار عشایری، ۷ مدرسه شبانه روزی و متوسطه اول، ۲۶ مدرسه و متوسطه دوم و ۲ مدرسه است که تحت تعلیم ۶۶۴ همکار فرهنگی هستند.

اکبری در پایان گفت: با توجه به دغدغه هایی که در خصوص خوابگاه و‌ تجهیزات مدراس عشایری داریم تمام تلاشمان مبنی بر دریافت بودجه مناسب در جهت مرتفع سازی این مسائل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار