روز قدس آیینه تمام‌نمای همبستگی مسلمانان و سمبل وحدت آنان است

تهران (پانا) - نمایندگان یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای عمل اشغالگرانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و از آحاد جامعه خواستند که در راهپیمایی روز قدس شرکت حداکثری داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس آیینه تمام‌نمای همبستگی مسلمانان و سمبل وحدت آنان است

متن بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روزالهی قدس در واقع آیینه تمام‌نمای همبستگی مسلمانان و سمبل وحدت آنان است که در تاریخ جهان اسلام ماندگار شده است. این روز که به فرمان تاریخی امام خمینی (ره)‌، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، "روز جهانی قدس" نامیده شده‌، روز جوش و خروش جهان اسلام علیه رژیم غاصب و اشغالگری است که جز تخریب و کشتار چیز دیگری نداشته و تا کنون شهادت تعداد بی‌شماری از برادران و خواهران دینیمان را سبب شده است.

"روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود" این جمله فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده و در کنار عنوان روز حیات اسلام به اهمیت این روز اشاره دارد. بی‌شک ما نمایندگان مجلس دانش‌آموزی عمل اشغالگرانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و همراه و همگام با دیگر اقشار همیشه در صحنه کشور، با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس‌، مشت‌ها را گره کرده و با فریاد مرگ بر اسرائیل، بیزاری و نفرت خود را به این رژیم غاصب اعلام و برای نابودی صهیونیسم بین‌‌الملل و هم‌پیمانانش و پیروزی اسلام و مسلمین دعا خواهیم کرد.

امید آنکه رهایی قدس، قبله دوم مسلمانان هرچه زودتر محقق شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار